Devět tisíc nových klientů se v posledním kvartálu loňského roku podařilo získat společnosti O2 Czech Republic pro její IPTV službu O2TV. Vyplývá to z jejích zveřejněných hospodářských výsledků. Firma je největším poskytovatelem připojení v tomto segmentu. Zatímco na konci třetího kvartálu byl počet klientů 193 tisíc, o čtvrt roku později už se mohl operátor pochlubit 202 tisíci zákazníky. Právě O2TV zůstává vedle ICT služeb jednou z růstových oblastí firmy. Pokoření hranice dvou set tisíc klientů už firma oficiálně oznámila před několika dny, tehdy ale neupřesnila přesnou cifru.
K TÉMATU: O2TV si ve třetím kvartálu opět polepšila, 200 tisíc zákazníků ale zatím neměla
Operátor připomíná, že v roce 2015 spustil vlastní sportovní kanál O2 Sport, představil nové tarifní plány, jejichž součástí jsou 4 plnohodnotné O2TV zdarma k využití na mobilu, počítači nebo tabletu, a přinesl divákům takzvanou multidimenzi. Díky této IPTV službě má klient k dispozici nejen stanici O2 Sport, ale i výběr ze souběžně hraných zápasů, výběr úhlů kamer nebo možnost sledovat kompletní televizní nabídku až 30 hodin zpětně. Od prosince nabízí O2 možnost pořídit si nový set-top box, díky kterému si každý divák v České republice může O2 TV pustit na internetu od libovolného poskytovatele.