Službu zlínského startupu Livesale už si dříve vyzkoušel třeba e-shop Alza.cz. Platforma nabízí chatovacího videoasistenta, který pomáhá zákazníkům s orientací ve webové nabídce a zvyšuje poměr dokončených nákupů a úspěšných prodejních konverzí.
PSALI JSME: Kuki, černý kůň tuzemských IPTV služeb
Aktuálně pomáhá Livesale i zákazníkům IPTV platformy Kuki, která je společným projektem pražské společnosti Planet A a brněnského Smart Compu. I na stránky těchto firem je již Livesale implementován. Livesale je v podstatě prodejní nástroj, který pomáhá zákazníkům zorientovat se na webu a najít tam, co hledají. Setkáváme se totiž s tím, že telekomunikační služby jsou pro některé lidi dosti komplikované,
vysvětluje důvody nasazení Jakub Jánský, obchodní ředitel společnosti AIM.
ROZHOVOR: Kuki – vlastní platforma nám umožňuje operativně reagovat na potřeby zákazníků
Prostřednictvím nástroje Livesale provádí operátor zákazníka po webových stránkách a ukazuje mu, kde na webu nalezne informace, které hledá. Případně mu rovnou poradí s výběrem služeb. Operátor se zákazníkem komunikuje buď prostřednictvím chatu, nebo přímo přes videookénko. Stačí, když zákazník klikne na ikonu Livesale umístěnou na webu a zahájí s operátorem komunikaci.