Hlavní navigace

IPTV službě Kuki pomáhá s péčí o zákazníky chatovací asistent Livesale

12. 9. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Platforma Livesale je již implementována také na webu mateřských společností Kuki, AIM a netbox.

Službu zlínského startupu Livesale už si dříve vyzkoušel třeba e-shop Alza.cz. Platforma nabízí chatovacího videoasistenta, který pomáhá zákazníkům s orientací ve webové nabídce a zvyšuje poměr dokončených nákupů a úspěšných prodejních konverzí. 

PSALI JSME: Kuki, černý kůň tuzemských IPTV služeb 

Aktuálně pomáhá Livesale i zákazníkům IPTV platformy Kuki, která je společným projektem pražské společnosti Planet A a brněnského Smart Compu. I na stránky těchto firem je již Livesale implementován. Livesale je v podstatě prodejní nástroj, který pomáhá zákazníkům zorientovat se na webu a najít tam, co hledají. Setkáváme se totiž s tím, že telekomunikační služby jsou pro některé lidi dosti komplikované, vysvětluje důvody nasazení Jakub Jánský, obchodní ředitel společnosti AIM. 

KL24

ROZHOVOR: Kuki – vlastní platforma nám umožňuje operativně reagovat na potřeby zákazníků

Prostřednictvím nástroje Livesale provádí operátor zákazníka po webových stránkách a ukazuje mu, kde na webu nalezne informace, které hledá. Případně mu rovnou poradí s výběrem služeb. Operátor se zákazníkem komunikuje buď prostřednictvím chatu, nebo přímo přes videookénko. Stačí, když zákazník klikne na ikonu Livesale umístěnou na webu a zahájí s operátorem komunikaci.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).