Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Jak (ne)funguje technická podpora od Jaromír Suchý - Na některý helpdesk je nutné jít trochu oklikou....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 6. 2002 20:16

    Jaromír Suchý (neregistrovaný)
    Na některý helpdesk je nutné jít trochu oklikou.
    Napřed musíte podrobně vylíčit, jak je ta jejich služba skvělá a jedinečná, a už navždy vám přirostla k srdci. A taky že už ji využívají všichni vaši kamarádi a spolupracovníci a i teta Máňa si ji začíná zkoušet. A až někde úplně nakonec položte jenom tak mimochodem svůj dotaz - samozřejmě tak, aby hned pochopili, že vám vůbec nejde o vlastní prospěch, ale že se především snažíte o zkvalitnění jejich prima služby. (Na Seznamu to funguje určitě - odpověď do 24 hod.)
  • 17. 6. 2002 9:30

    Strelec (neregistrovaný)
    firemni mail na seznamu???? jednak je dost nesolidni a druhe at zije bezpecnost, to osobne videt u nekoho na vizitce, tak ji hodne rychle vyhodim. Firemni mail mit ja jakemkoliv free mailu ci free webu povazuju za firmu podradne kvality u ktery bych nekoupil ani hrebik.
  • 18. 6. 2002 0:56

    Albi (neregistrovaný)
    Ja tusil, ze si nekdo rypne :) Bezpecnost, hmmm. Opravdu si myslite, ze je nejaky podstatny rozdil mezi bezpecnosti freemailu a placene sluzby? Ja se domnivam, ze ne, a pokud ano, tak naprosto minimalni. Jinak receno, pokud si sve zpravy nesifrujete a nekdo s odpovidajicim schopnostmi si je bude chtit precist, tak si je precte. Jde jen o to, kolik ho to bude stat usili.

    I velmi dobre zabezpecene servery se daji hacknout, tak nechapu, jak to s otazkou bezpecnosti myslite. Pokud mate placeny mail a nekdo cizi se k Vasim zpravam dostane, myslite, ze Vam nekdo zaplati nejake odskodneni? Ani nahodou. Budete na tom uplne stejne, jako kdybyste pouzival free sluzbu.

    Zalezi prece na tom, jak casto ten mail firma pouziva. Pokud je to nejaka mala firmicka, ktera mail pouziva zridka, tak nevidim duvod, proc by nemohl byt free. Je to zrejme jen otazka prestize.
  • 18. 6. 2002 8:03

    NoMan (neregistrovaný)
    Chudak pan Lukacovic, mozna taky nema penize proto ze ho kazdy vyhodi s vizitkou ;-)
  • 21. 6. 2002 19:14

    Pavel Zatloukal (neregistrovaný)
    Prominte, nemlzite trochu? Na jakem URL ma Seznam webovy formular pro dotazy na helpdesk?
  • 21. 6. 2002 22:00

    Albi (neregistrovaný)
    Samozrejme, ze nemlzim, dokonce i po jednom roce vypada uplne stejne :) Znate vyznam odkazu Napoveda? :) http://help.seznam.cz/ tady ten krasny formular najdete
  • 15. 6. 2002 2:20

    Albi (neregistrovaný)
    Udaje ve sloupci "Doba reakce emailem" vypadaji opravdu zajimave u firem Cesky Telecom a Seznam. Mam totiz podobne zkusenosti. Ja osobne bych lhutu 48 hodin prodlouzil a pockal aspon tyden na odpoved. Kvuli kazde malickosti clovek prece nebude volat na helpdesk a zbytecne utracet penize, kdyz mu bohate staci odpoved mailem. Otazka je, jestli na neho dostane odpoved nebo ne. Od toho tam ten mail na helpdesk snad je, ne?

    Minuly rok se mi stala neprijemna vec. Nekdo mi zmenil heslo u e-mailove schranky Seznam.cz. Cela vec byla dost komplikovana, protoze to byl mail firemni, ale to tady nebudu rozebirat. Vsechna ostatni nastaveni vcetne presmerovani posty zustala nezmenena, takze jsem mel porad pristup k prichozi poste. Samozrejme jsem si pamatoval vsechny prihlasovaci udaje. Napsal jsem mail na helpdesk Seznamu a pozadal je o pomoc. Po ctyrech dnech cekani na odpoved jsem se jal napsat mail dalsi. Po dalsich ctyrech dnech jsem prozmenu zadost napsal primo do www formulare na helpdesku, po dalsich ctyrech dnech jeste jednou a po dalsich ctyrech dnech jsem ze setrvacnosti napsal jeste posledni mail.

    Vsechny odpovedi na muj problem byly stejne, ticho po pesine. Mam pocit, ze to za chvili bude uz rok. Myslite, ze mam jeste cekat nebo mam zkusit poslat dalsich 10 mailu? :) Tak nevim co si o tom mam myslet. Pet zadosti o radu a ani jedna odpoved. Asi jsem tu zadost napsal prilis slusne, ostrejsi slovo pry obcas pomuze. Zrejme si mysleli, ze jsem provokater a podle toho se mnou jednali :)

    Opravdu by me zajimalo, jestli odpoved helpdesku Seznamu dosla nebo maji stejny pristup ke vsem provokaterum, kteri se opovazi zaplnit jejich schranku nekolika bajtiky textu. Co rici na zaver, at zije Seznam.

    P.S. s Ceskym Telecomem mam podobne zkusenosti, ale to by zabralo minimalne na dve strany A4. Snad priste.