Hlavní navigace

Jak nespamovat

17. 10. 2003
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Americká Asociace direct marketingu DMA vydala dlouho očekávanou sadu doporučení pro realizaci e-mailových kampaní. Dokument obsahuje celou škálu pravidel – od těch pro sběr adres, přes označování reklamních mailů až po doporučení ke spolupráci s internetovým providerem. Kritikům vadí, že dokument DMA neobsahuje definici spamu. Bojí se, že vakuum zaplní legislativci. (Digiweb.cz)

Americká Asociace direct marketingu DMA vydala dlouho očekávanou sadu doporučení pro realizaci e-mailových kampaní. Dokument obsahuje celou škálu pravidel – od těch pro sběr adres, přes označování reklamních mailů až po doporučení ke spolupráci s internetovým providerem. Kritikům vadí, že dokument DMA neobsahuje definici spamu. Bojí se, že vakuum zaplní legislativci. (Digiweb.cz)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Score => Lupa.cz => M&W => Advertures => McCann Prague => Leagas Delaney Hamburg / Prague => Dark Side => [?]

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).