Hlavní navigace

Jak prodává Internet Trading

2. 12. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Jasně, rozhovory jsou formou sebepropagace. Ale obávám se, že pánové Hronec a Tanner z Internet Tradingu si žánr online rozhovoru na iHnedu pletou s teleshopingem. Budiž, alespoň si můžete přečíst, kde a jak prodávají reklamu, obecné nebo zajímavé informace o online reklamě nečekejte. Dušan Janovský z toho rozhovoru dostal nejspíš šok, alespoň to tak vypadá z ohlasu na jeho blogu. Komentáře toho ohlasu jsou samozřejmě lepší než původní rozhovor.

Jasně, rozhovory jsou formou sebepropagace. Ale obávám se, že pánové Hronec a Tanner z Internet Tradingu si žánr online rozhovoru na iHnedu pletou s teleshopingem. Budiž, alespoň si můžete přečíst, kde a jak prodávají reklamu, obecné nebo zajímavé informace o online reklamě nečekejte. Dušan Janovský z toho rozhovoru dostal nejspíš šok, alespoň to tak vypadá z ohlasu na jeho blogu. Komentáře toho ohlasu jsou samozřejmě lepší než původní rozhovor.

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.