Facebook (NASDAQ:FB) v pátek v odpoledních hodinách zahájil „veřejný“ prodej akcií na hodnotě 38 USD za akcii. První den den prodejů byl uzavřen na 105.19 miliardách dolarů. Hodnota Facebooku je tak stejná jako (například) hodnota PepsiCo (106.5 miliardy). Ke Google mu ještě hodně chybí (196 miliard). Má ale větší hodnotu, než McDonalds, Amazon.com, Disney, ViSa či Volkswagen (jak upozorňuje například Facebook Is Worth More Than McDonald’s and 4 Other Giant Brands.
Podle komentářů médií Facebook nesplnil očekávání (viz například Facebook fails to live up to hype on Day 1 of trading) a prodej je zklamáním. Na druhou stranu je možná dobré, že investoři se nenechali příliš ovlivnit a k vzestupu cen akcií nedošlo, jejich cena už byla, tak jako tak, na samém počátku nadhodnocená. Na druhou stranu, skutečnost, že nedošlo k výraznému poklesu, lze považovat za pozitivní.
Mezi neúspěchy je nejčastěji citován zpomalující se růst Facebooku, potíže s inzercí na mobilních telefonech, odchod General Motors z Facebooku (s deseti miliony dolarů inzertního rozpočtu), pochyby o efektivnosti inzerce na Facebooku.