Pravidla říkají toto:
- Cenové či nákupní informace, informace o slevě, pobídku ke stažení na vašem webu
- Kontaktní informace jako je webová adresa, e-mail, poštovní adresy – vše co patří do About
- Odkazy/upozornění na Like/Líbí či Sdílej/Share nebo jakékoli další prvky Facebooku
- Call to action (jako “Get it now” či “Tell your friends”
To jak si je bude vykládat Facebook je nejpodstatnější. Vždy bude záležet na tom, jak se posuzující zrovna vyspal a zda vůbec rozumí psanému slovu a podstatě sdělení.
V článku je zmíněno, že nemá Lady Gaga na Cover photo nové album z důvodu, že by tím byla porušena pravidla FB. Pokud by ale zobrazoval jen přebal alba, případně datum vydání, jedná se skutečně o porušení? Protože podle mého názoru to přímo k nákupu nenabádá a ani další pravidla neporušuje.
Po necelém roce jsme se podívali na stejné Facebookové stránky jako vy ve vašem příspěvku. Žádné obrovské změny se nestaly. Pravda, zpěvačky a zpěváci změnili Timeline podle vlastních desek, ale žádného propojení mezi cover fotkou a profilovkou se nekonalo. Snad jen v podání animovaných seriálů...
Nápady největší Facebookové stránky rozhodně nesrší.