Hlavní navigace

Nové oddělení firemního marketingu ve Vodafonu povede Jan Schmiedhammer

15. 5. 2009
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Šéfem nově vzniklého integrovaného oddělení firemního marketingu a zákaznických řešení v českém Vodafonu se stal Jan Schmiedhammer. Cílem nově vytvořeného oddělení je dosáhnout jasnější odpovědnosti za strategická rozhodnutí, synergie ze schopností obou týmů a efektivnější podpory týmů prodeje a péče o firemní zákazníky, uvedl Pavel Hlavinka, viceprezident pro firemní zákazníky.

Šéfem nově vzniklého integrovaného oddělení firemního marketingu a zákaznických řešení v českém Vodafonu se stal Jan Schmiedhammer. Cílem nově vytvořeného oddělení je dosáhnout jasnější odpovědnosti za strategická rozhodnutí, synergie ze schopností obou týmů a efektivnější podpory týmů prodeje a péče o firemní zákazníky, uvedl Pavel Hlavinka, viceprezident pro firemní zákazníky.

Osmatřicetiletý Schmiedhammer pracoval v minulosti v marketingových odděleních Alcatelu, Contactelu nebo IBM. Do (dnešního) Vodafonu přišel už v roce 2001, kdy zakládal oddělení interaktivního marketingu. Jako šéf firemního marketingu a zákaznických řešení bude mít pod sebou zhruba stočlenný tým. (Tisková zpráva)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.