Hlavní navigace

Jaroslav Kovařík: V Polsku je cena televizní reklamy poloviční než v Česku

24. 7. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

24. 7. 2007

Ředitel agentury Media Strategy Jaroslav Kovařík je jedním z těch, kteří upozorňují na nevyváženost českého televizního trhu. Zatímco počet diváků tuzemským televizím meziročně klesl, reklama v televizi podražila za rok více než o deset procent.

Třeba v Polsku je cena TV reklamy poloviční než v Česku, což je dané také tím, že významný podíl na sledovanosti tam mají veřejnoprávní kanály, jejichž podíl komerčního vysílání je stejný jako u komerčních kanálů. Už i takové sousední Slovensko má lepší podmínky než my, uvedl Jaroslav Kovařík ve svém profilu uveřejněném ve včerejších Lidových novinách. Podle ředitele agentury Media Strategy snižování reklamního limitu České televize komplikuje reklamním zadavatelům zásah těch diváků, kteří upřednostňují veřejnoprávní vysílání.

Autor článku

Autor pracoval do ledna 2011 ve zpravodajství TV Z1. V redakci DigiZone.cz působil od startu v říjnu 2005 do dubna 2008 jako redaktor, pak i zástupce šéfredaktora.