Samozřejmě, že jsem tu informaci zanamenal. Jenže ta se spíš týkala toho, že k utajené komuniksci lze dneska použít i online hry jakéhokoliv druhu.
A mě z toho plyne, že i kdyby se tajné služby přetrhli, tak nikdy nedokáží všechno odposlechnout, takže čím dál vyšší represivní opatření, po nichž hlasitě křičí "ochránci kultury", nemají vůbec žádný kladný přínos. Samozřejmě, že se jen potvrzuje, že mají přínos přímo opačný a terorismus jen podporují.
:-) Pouzivat online hry pro skryti komunikace neni nic dnesniho. Jde o koncept stary min 15 let (a pravdepodobne i dele).
((vlastne, korespondencni sachy se uz nekde v davne literature taky objevily...))
A ostatne, uz se to i objevilu o zivotopisnem filmu z teroristickeho prostredi: Four Lions.
Je to jeden z sikovnych zpusobu jak maskovat outbound traffic. Nechcete, vypadat podezrele, nechcete protistrane zjednodusit analyzu. Pokud se podivate na provoz "normalniho uzivatele", tak tam v outboundu najdete jen par typu komunikace, vetsina z nich je snadno analyzovatelna - dotazy na web, uploady fotek, maily, IM. Pokud si zaridite nejaky specialni udelatko, protistrana je snadno identifikuje a zameri se na nej.
Kdyz ale k obvklemu chovani 20ti leteho blbecka patri celonocni pareni her, je to vhodna varianta.