Hlavní navigace

Jednadvacet let a dost. Jan Mühlfeit odchází z Microsoftu

14. 10. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Redmondská firma přijde na konci roku o svou evropskou spojku. Ostřílený manažer se chce věnovat startupům a koučingu. Připravuje i vlastní pořad v ČT.

Ještě do konce roku budou Jana Mühlfeita pouštět turnikety do Microsoftu bez problémů. Od nového roku se už ale bude muset hlásit na recepci. Letošním Silvestrem totiž končí jeho jednadvacetiletá kariéra v americké firmě. 

„Jan zanechal svou stopu v každé své roli, kterou v uplynulých dvou desetiletích zastával – od prvních dnů v české a slovenské pobočce, stejně jako na pozici šéfa pro region východní Evropy, který byl pod jeho vedením čtyřikrát za sebou oceněn za rychlý růst,“ komentuje Mühlfeitův odkaz ve firemní tiskové zprávě Jean Philippe Courtois, šéf Microsoft International. 

Mühlfeit končí svou kariéru jako Chairman Europe, tedy jako styčný důstojník Microsoftu při jednání s evropskými státy, institucemi nebo významnými zákazníky. 

Křisťálová Lupa 24 hlasovani

V byznysu ale začínal jako šéf marketingu v Software 602. „Vzpomínám si, že když jsem ještě dělal pro Software602, tak to fungovalo tím způsobem, že přes den jsme prodávali a v noci jsme kopírovali. Nebylo dost zaměstnanců, tak jsme kopírovali a lepili štítky. Jednou se mi dokonce stalo, že jsem při čekání na náměstka ministra průmyslu a obchodu usnul, protože jsem den předtím kopíroval software. Byla to opravdu revoluční doba,“ vzpomínal na jednom ze setkání NetClubu

Další kroky z korporace ale manažera povedou mezi startupy. „Rozhodl jsem se úzce spolupracovat s investičním fondem Atlantic Bridge v segmentu začínajících firem,“ tvrdí Mühlfeit s tím, že ale zároveň bude dál spolupracovat s globálními organizacemi jako Světové ekonomické fórum, Evropská komise, OECD, universita INSEAD nebo Gallupův institut. „Zároveň chystáme s Českou televizí můj vlastní televizní pořad z oblasti koučingu a mentoringu,“ dodává.

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).