Nikoliv facebook, za tím je jen a pouze neschopnost některých členů managementu banky. Ta se přenáší na jejich podřízené a to nejen na tiskového mluvčího ale také např. na personalisty komunikující s veřejností. Snaha těchto lidí být "cool" pak po srovnání prezentace se skutečností pak působí obykle směšně, občas i urážlivě.
Problém je v tom, že řadoví pracovníci si ten "cool" přístup nevymysleli.
samozrejme ze ten cool pristup je falesny, samozrejme ze i airbank je prachsprostě obyčejná banka která cool přístup zvolila v naději že přinese na jejich stranu mladší generaci. Ale management očekával že budou neškodně a vtipně cool - jako třeba prima cool - a ne tak cool ze se budou veřejně přetřásat i obnažené půlky kolegyň :-)
prostě všechno má své meze a tiskový mluvčí je znatelně překročil. Pak je otázkou zda by nebylo lepší řešit věc domluvou než rovnou vyhazovem :-) Veřejnost by to pochopila a nechala být, nejsme národ puritánů