jenomže oni se pokoušejí o něco jiného, než je standardní marekting .... sociální sítě jsou PRÁVĚ O TOM, že si zaměstnanec občas rýpne do svého zaměstanvatele, hodí sem tam nějaký drb .... (samozřejmě, že se souhlasem a vědomím svého zaměstnavatele) ... právě pro to, aby tu banku trošku zlidštil a nalákal mladé ..... a to se těžko dělá z oficiálního účtu banky ....
takže banka sama si vymyslela tento princip své vlastní prezentace ... no a časem změnila názor a svému tiskovému mluvčímu to nějak zapomněla říct .....
anebo to bude tak, že se někomu v bance znelíbil a toto všechno je jen zástupný problém, skutečný důvod bude něco jiného, než jedno vyfocené pozadí .... tomu ostatně napovídá i ta rychlost ze strany vedení i to, že je / byl tiskový mluvčí mimo republiku ....
Z mého, možná trochu staromódního, úhlu pohledu je to úplně jasné. Tiskový mluvčí reprezentuje zaměstnavatele za každé situace a svůj vlastní názor by neměl prezentovat nikde veřejně. To se snad učí na prvních hodinách a kdo chce dělat TM, musí s tím počítat (když chcete k policii, taky si musíte smýt fialovou barvu z vlasů).
Udělat rozruch a přitáhnout pozornost veřejnosti to je práce pro marketingové oddělení...