Teprve potřetí od svého vzniku a zařazení do peoplemetrů pokořila minulý týden plnoformátová televize Barrandov v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku hranici pěti procent. Konkrétně dosáhla hodnoty 5,38 procenta, která je druhá nejvyšší za dobu, co je Barrandov zapojen do projektu elektronického měření sledovanosti českých televizí. Oznámil to ředitel PR, marketingu a vlastní tvorby Barrandova Janis Sidovský.
ROZHOVOR: Ředitelka TV Barrandov: Plán pro příští rok? Chceme podíl na divácích 7 až 8 %
Podíl nad pět procent přitom stanice v uplynulém týdnu vykázala jak v prime time, tak mimo prime time a udržela i nadále pozici čtvrté nejsledovanější televize v zemi,
přiblížil Sidovský. Největší zájem měli diváci o bulvární dokument Tajemství Jiřiny Švorcové, které sledovalo 350 tisíc diváků a Barrandov s ním dosáhl podílu 12,62 procenta. Jiřina Švorcová přitáhla diváky k Barrandovu také seriálem Žena za pultem, který minulý týden na této televizi vidělo 427 tisíc dospělých diváků při podílu 12,32 procenta.
K TÉMATU: TV Barrandov vytáhla další retro: chce bodovat sérií o Fantomasovi
Oba uvedené pořady dosáhly výrazně nadprůměrného podílu na sledovanosti (více než 10 procent) jak při premiéře, tak při repríze,
doplnil Sidovský, podle něhož Barrandovu tradičně pomohlo i večerní pásmo animovaných pohádek Animáček, které televize vysílá každý všední den od 18:55 do 20:00 hod. Za poslední dva měsíce mělo pásmo pohádek, jemuž dominují Šmoulové, ve skupině dětí od čtyř do devíti let rating 11,38 procenta a share 38,25 procenta, ve skupině muži 25 až 34 let rating 2,35 procenta a share 10,44 procenta a ve skupině ženy 25 až 34 let rating 3,41 procenta a share 12,83 procenta,
dodal šéf marketingu Barrandova.
Televize Barrandov si pro letošní rok stanovila za cíl dosáhnout průměrného celodenního podílu mezi pěti a šesti procenty. Pro příští rok laťku zvedla ještě výš: hodlá dosáhnout až osmiprocentního podílu na trhu.
Týdenní výsledky všech televizí za minulý týden zveřejníme v následujících dnech