Hlavní navigace

Jízdomat získal za necelý rok 20 tisíc uživatelů

17. 10. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Jízdomat
Startup Jízdomat nasbíral za dva roky rok své existence přes 36 tisíc uživatelů. Do konce roku chtěl přitom pokořit hranici sta tisíc uživatelů. Od začátku října umožňuje registraci prostřednictvím mojeID a v listopadu zavede nový systém hodnocení uživatelů.

Jízdomat, který byl spuštěn v roce 2010 jako služba na zprostředkování spolujízdy, získal za posledních deset měsíců 20 tisíc nových uživatelů. Celkem tak za dva roky existence získal 36 tisíc registrovaných uživatelů. Jeden ze spolumajitelů firmy, která Jízdomat provozuje, přitom loni na začátku prosince uvedl, že do jednoho roku by služba měla mít 100 tisíc uživatelů.

Vize monetizace existuje, máme plán jak nastavit byznys model nastavit, ale proto, abychom jej mohli realizovat, potřebujeme dobýt trh. Věříme, že v horizontu jednoho roku se dostaneme na 100 tisíc uživatelů, což už je dostatečné množství proto, abychom mohli tento byznys model implementovat, nastínil tehdy jeden z cílů Tomáš Rašner, ředitel společnosti Studenta Media, která v Jízdomatu prostřednictvím firmy Pedersening trade a.s. drží devětačtyřicetiprocentní podíl. 

MMF24

Od začátku října umožňuje Jízdomat registraci přes mojeID. V listopadu pak bude na Jízdomatu zaveden nový systém hodnocení uživatelů. 

Připravili jsme nový systém hodnocení a ověření uživatelů na Jízdomatu, který spolupracuje se službou mojeID. Uživatelé s účtem na mojeID získají větší výhody v zobrazování vypsaných jízd i v přihlášení na konkrétní spolujízdu. Některé rozšiřující funkce budou také dostupné pouze pro ně. Chceme tak docílit větší důvěryhodnosti zejména těch uživatelů, kteří nejezdí často a nemají vysoké osobní hodnocení v historii na Jízdomatu, uvedl zakladatel Jízdomatu Jan Mittner.

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).