UVNITŘ VIDEO Výraznou proměnu svého vizuálu si ke svým třetím narozeninám nadělila včera slovenská televize JOJ Plus. Poprvé se s ním měli možnost diváci setkat těsně před startem posledního castingového kola americké soutěže X Factor. Na první pohled je výrazná změna loga. Spirálu s dodatkem Plus nahradil viditelný nápis plus
. JOJ Plus už se delší dobu identifikuje jako Pluska. Proměnou prošly také webové stránky http://plus.joj.sk/.
NEPŘEHÉDNĚTE: Třetí kanál slovenské JOJ možná ještě letos, další pak v budoucnu
Ident Plusky jsme se snažili zmodernizovat tak, aby korespondoval s novým zacílením na mladší diváky. Nový vizuál je svěží, pestrý, působí čerstvě a hlavně moderně,
uvedl při příležitosti jeho představení vedoucí kreativního oddělní televize JOJ Ondrej Garan Hutnik a dodal: Funkčnost grafiky je prioritou a nyní jsme se více přiblížili JOJce. Věříme, že diváci to ocení. Plusce se podařilo úspěšně etablovat na trhu, momentálně je trhovou trojkou, má své vlastní diváky, její brand už je dostatečně známý a myslíme si, že nastal čas, aby začala žít vlastním životem.