Hlavní navigace

Názory k článku Google a Internet Trading: kampaň na přednostní výpisy je nesmysl

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 24. 5. 2008 17:56

    True69 (neregistrovaný)
    Mám určité zkušenosti se společností IT. Reklama na googlu, která je poslední dobou nabízena touto společností, se jeví jako dosti zavádějící. Dokonce jsem slyšel "nepodložené" fámy, že obchodní zástupci této společnosti měli dokonce nabízet garanci první strany na Googlu. Dle mého názoru nejde o žádný omyl, ale o cílené klamání potencionálního klienta IT. Každý, kdo něco slyšel o PageRanku, musí toto považovat za vtip. Společnost IT prodává zápisy do Katalogu společnosti CzechTrade. Tento katalog ovšem pracuje na principech SEM a SEO a právě dobře provedenou SEO lze považovat za jediný způsob, jak si trvale zajistit pozici ve výsledcích Googlu. Zeptáte-li se nějakého optimalizátora, dá-li se zaručit trvalé zařazení ve vysledcích vyhledávání na konkrétní pozici, věšinou bude odpověď vyhýbavá a nebo Vám rovnou přizná, že v SEO nelze garantovat nic. Slovy pana Hronce tedy IT s Googlem spolupracuje pouze na projektu Adwords, ale ten nemá nic společného s garancí první strany. Pevné pozice IT prodával na Seznamu a na Centrumu, ale spolupráci s těmito vyhledávači ukončil. Nechám již na posouzení každého z Vás, jedná-li se o omyl, nebo o cílenou desinformaci. Můj osobní názor je, že by obchodní praktiky této společnosti měla prověřit ČOI.
  • 7. 5. 2008 21:33

    anonymní
    Dnes jsem mluvil po telefonu s obchodnikem Internet trading a rikal mi, ze ted maji akci s googlem, kdy svym zakaznikum zajisti umisteni na prvni strance vysledku hledani. Nejsem si ale jisty, zda nemluvil o Adwords (tam se vsak da zajistit prvni stranka i bez "akce s googlem"). Pristi tyden s nim mam schuzku, tak uvidime.
  • 8. 5. 2008 13:56

    internet (neregistrovaný)
    Ne, opravdu se nejedná o nepochopení - prostě to zkouší. Čekali jste, že řeknou něco jiného. Mám už 3 lidi, na které to zkoušeli a sám jsem byl u jednoho telefonátu.
  • 9. 5. 2008 22:13

    cc (neregistrovaný)
    Taky mi chtěli prodat umístění v Adwords.
    A prý zaručí na moje klíčové 1. stranu.
    Za 5,- Kč/proklik.
    Když jsem jim říkal, že to umím od počátků adwords, ještě anglických, sám a za max. 1,-, tak se poroučeli.

    Zneužívají toho, že si to nějaký moula neumí nastavit sám.
    Ovšem s lokalizací do češtiny jim "moulů" tragicky ubylo...
  • 26. 5. 2008 15:17

    mm (neregistrovaný)
    No a ty jsi někdy služby IT vyzkoušel? A služby Google přes IT jsi vyzkoušel? Jestli ne, tak nepomlouvej. Chápu, že jestli k Tobě přišel někdo z nováčků, tak to mohlo znít funny. Možná, že řekl něco mylně nebo špatně. Podle toho co tu píšeš, tak určitě. A co se mě týče s moulou nemám nic společného.
  • 26. 5. 2008 18:58

    True69 (neregistrovaný)
    Dle reakce předpokládám, že jsi opravdu někdo z IT, což je výborná zpráva. Funny jsem já pokaždé, když slyším název Internet Trading. Jestli mohou nově zaškolení OZ působit funny, nemůže se pak nikdo divit , že obraz IT v očích potencinálních klientů je děsivý. Spíš si myslím a to jsem nastínil již v minulé reakci, že tento způsob je cílená desinformace s cílem uzavřít obchod. Bohužel tuto skutečnost nelze dokázat. Jedním ze zakladních práv Demokracie, je svoboda slova a proto mi nikdo nemůže upřít vyjádření svého vlastního názoru a postoje. Stejně tak, jako jinému člověku označit jej za pomluvu. Právo vyjadřovat se k tomuto tématu mi skutečně nedává to, že bych někdy využil služeb IT, ale spíše čas, který jsem strávil sebevzděláváním v oblasti Internetu, SEM, SEO, Webmasteringu a vlastně informačních technologiích jako takových. Tyto zkušenosti mi umožní "oddělit zrno od plev". Znám většinu reklamních formátů na internetu a konkrétně u IT znám produkty detailně. O učinnosti produktů zde psát nebudu, protože tomu časem hodlám věnovat celou kapitolu na svém blogu, ale styl jakým jsou nabízeny si zaslouží dlouhý komentář. Nyní si dovolím rozvinout jednu záměrně přehnanou vizi. Přijde obchodní zástupce, který už od dveří působí dostatečně funny a nabízí Vám, že Váš banner umístí na nebe a jeho CTR bude 10%. Obrátím se na zaměsnavatele tohoto OZ a on se mě pokusí uklidnit tím ,že šlo o nováčka, který je
    ještě trochu funny. Zajímalo by mne, co by se stalo, kdybych si výše uvedený banner koupil a IT zjistilo chybu posléze. Kontaktoval by mě někdo s omluvou a nabídkou vrácení celé investované částky??? Nejsem si úplně jistý, že by se tak stalo. To je právě to, co IT chybí. Zaškolování OZ za účelem klamání klientů, to IT nikdo nikdy nedokáže, ale kdo si o této společnosti něco přečte, udělá si jasný obrázek sám.
  • 27. 5. 2008 22:58

    mm (neregistrovaný)
    No tak to je fakt trochu přehnaný s tím CTR atd. I celá ta vize je přehnaná. A taky se rád chlubíš viz. Seo, SEM, Webmastering, informační technologie. Sedám si na zadek. Taky, že znáš detailně produkty IT. (?????????????????). V pohodě, já se taky někdy rád pochlubím. Tvůj svobodný názor založený na setkání s některým se zástupců IT Ti nikdo neupírá a ani nemůže. Ale tak trochu se mě dotkla věta. "zneužívají moulů co si to neumí nastavit sami". (To ale asi nebyl příspěvek od Tebe). A z jiného článku věta "vadí mi praktiky jejich OZ". Myslel jsi jednoho OZ nebo všech OZ? Kolik těch OZ jsi viděl na schůzkách? To je jako bych řekl "to je ale špatný přístup bankeře té a té banky v té a tamté pobočce. To je teda zlá a špatná banka, že si vychovala takovýho protivnýho bankéře a ještě mi poradil, ať jdu do nevýhodnýho úvěru. No katastrofa. ČOI na ně. Taky se tady ptáš, co by se stalo s chybně prodaným bannerem. Vrácením peněz atd. To bych od Tebe nečekal takovou otázku. Bannery se přece prodávají a kupují za úplně jiným účelem, než nějaký směšný CTR, ne? Alespoň já, jako majitel značky nebo firmy bych si teda nekoupil banner s tím, že zvednu aktuálně (myslím hned) návštěvnost stránek. A ještě by mě zajímalo, když bych šel do outdoor reklamy nebo rádia nebo televize a jsou nějaké statistiky, že mě uvidí, uslyší v průměru tolik a tolik lidí z historie. A ono by to tak nebylo, mám chtít peníze zpátky? Část nebo celou investici? Daly někdy Zlaté stránky peníze zpět za to, že truhláře ve Strakonicích letos nikdo nepotřeboval, tudíž ani nehledal? Je truhlář moula, že investoval do Zlatých stránek ve svém regionu? Ale mír. Nejsem děda Vševěda, takže uznávám, že se mohu plést. Ale snažím se na věci dívat nezaujatě. Taky jsou to jen moje názory nebo postřehy.
  • 29. 5. 2008 14:54

    True69 (neregistrovaný)
    Bravo, Potlesk, Gratuluji, super postřeh. To byl záměr, aby ta vize byla hodně přehnaná. Nechlubím se. Ty jsi psal, že pokud jsem nevyužil služeb Internet Tradingu, nemám právo vyjadřovat se k tomuto témátu. Snažil, jsem se Ti tím vysvětlit, že právo vyjadřovat se k tématu mi dává něco úplně jiného a myšlenku jsem rozvedl s argumenty. Znát detailně produkty Internet Tradingu není zase takový problém, jelikož sám na internetu vydělávám. Znám hodně lidí, kteří o IT buď slyšeli a někteří dokonce služby IT využili. Je jedno, jestli jde o jednoho OZ nebo o všechny OZ. Ve chvíli, kdy při nabídce zazní věc, která by mohla být zavádějící nebo by šlo o informaci úplně zkreslenou, mohlo by se jednat o klamání spotřebitele a to je pokud dobře vím TRESTNÉ!!!!!Ovšem tato skutečnost je při způsobu prodeje IT dosti těžko prokazatelná. Nikdo je nikdy nechytil při činu, a proto se jedná pouze o názor. Je-li CTR směšný, proč se tedy např. při virtuální výloze měří, udáva, ale hlavně proč se s ním při prodeji argumentuje?????Ve zlatých stránkách není nic měřitelné. V outdoorové reklamě také ne, ale v rádiu a v televizi se poslechovost a sledovanost měří. O tyto údaje se dá částečně opřít. Velkou výhodou reklamy na internetu je, že je velmi dobře měřitelná, ale zároveň má velkou výhodu v možnosti zacílení. Konkrétně kontextová je velmi dobrá věc, ale přijde mi, že i kontext si IT vykládá zajímavým způsobem(viz. Virtuální výloha). Píšeš zde o značce tj. Brandu. Jistě, posílení brandu a image společnosti je podstatná věc, ale na internetu bych čekal víc, než jen to, že bych měl bannery kvůli tomu, abych byl všude. Nehledě na to, že si nemyslím, že by u malých a středních firem bylo prioritou posílení Brandu. A pro konec mi postačí klávesy Ctrl + C a posléze Ctrl + V, protože v závěru se s Tebou vyjimečně stotožňuji. Ale mír. Nejsem děda Vševěda, takže uznávám, že se mohu plést, ale snažím se na věci dívat nezaujatě. Taky jsou to jen moje názory nebo postřehy.
  • 2. 6. 2008 10:46

    mm (neregistrovaný)
    No takhle, právo vyjadřovat se k tématu máš. Ovšem házíš všechny obchodníky do jednoho pytle. Což samozřejmě taky můžeš, ale pak je otázka jestli pak neubližuješ někomu, kdo se chová poctivě a snaží se klientům pomáhat. To jestli někdo říká něco zavádějícího samozřejmě trestné je. To je potřeba, aby si každý sáhl do svědomí sám. Ať už to dělá úmyslně nebo s tím, že se nedostatečně informoval nebo nedával pozor na školení. Na takovýho člověka se zlobit můžeš a piš si tady o něm co chceš.
    CTR virtuální výloha. Virtuální výloha je poměrně nový produkt a s bannerem se nedá až tak úplně srovnávat. Měří se zde CTR proto, protože na nové věci bývají obavy z nefunkčnosti. Proto se měří. Jestli někdo argumentuje CTR tak je to proto, že je Ctr u virtuální výlohy bývá zpravidla lepší než u banneru. To, že by brand chtěli posílit střední a malé firmy jsem neřekl. I když jsou takové firmy zejména ty, které tlačí brand na oborových portálech.
  • 9. 6. 2008 20:13

    Tomek (neregistrovaný)
    Tak ten post bych si s chutí přečetl :) Pošleš/postneš mi adresu na svůj blog? tomekson(a)tomekson.com Díky.
  • 17. 6. 2009 12:27

    anonymní ---.119.broadband9.iol.cz
    Mám poněkud jiný názor.
    Společnost odpovídá za své obchodní zástupce a proto pořádá školení a měla by své zaměstnance kontrolovat. Jací jsou obchodní zástupci (jak to dovolí management společnosti) taková je vlastně společnost.
    Jestli tě tedy okrade bankéř na pobočce a jeho nadřízený to smete ze stolu, tak pak mohu konstatovat jen, že je ta banka špatná. Přesně takto to udělala IT se mnou.
    Jsem jeden z těch troubů co naletěli na lež. Ne pro svou lenost, ale pro důvěřivost.
    Internet Traiding lže a jedná podvodně a rozhodně ne omylem jednoho ze zástupců.
  • 26. 5. 2008 10:42

    mm (neregistrovaný)
    No ty jsi frajer, ty ses naučil anglicky a ještě pracovat s Googlem? Od počátku? No paráda.
    Tak poslouchej. Když má někdo v garáži 5 aut. Tak podle tebe všechny myčky zneužívají toho, že si těch 5 aut neumí umýt sám za 20,- Kč kus doma? Takže když jezdí se všema do myčky, tak je to moula? A myčka zneužívá toho, že neumí vzít do ruky houbu a hadici, tak mu účtujou od 70 - 200,- Kč? Tak to je trochu k smíchu ne?
  • 28. 5. 2008 10:24

    anonymní
    Nejdříve společnosti Internet Trading vypověděl spolupráci Seznam.cz a letos i portál Centrum. Důvodu je několik, ale v tuto chvíli nejsou důležité. Důležitější je, že společnost IT musí zkoušet prodat "cokoliv" protože už vlastně nemá co nabídnout !
  • 26. 5. 2008 12:55

    True69 (neregistrovaný)
    No a ty jsi prozměnu jeden z moulů, o kterých se píše původně. V myčce dostáváš za ty prachy něco navíc. Beze šmouh, úspora času atd.. Prostě auto z myčky vypadá kapánek jinak, než když ho umeju doma a nemusím s tím strávit tolik času. Při komunikaci s výše uvedenou společností rozhodně nejde o úsporu času, protože než si s OZ vysvětlím, co potřebuji a on mi pak něco něco navrhne. Než se to spustí. Prostě je jednoduší jít na Google.cz a hledat. A o produktu takovém ani nemluvě. Za 5 kč proklik, který může být za 1 kč to je trochu k smíchu. A přitom ten samý proklik co??? Jen by mě zajímalo jestli jsi Šafránek nebo Hronec, protože uvažování i vyjadřování tomu napovídá. Nevadí mi, jak IT prodává AdWords, ale vadí mi jak prodávají jiné produkty a nejvíc mi vadí obchodní praktiky jejich OZ. Ve chvíli, kdy se setkáte s Obchodním zástupcem IT a nebude se Vám zdát něco co Vám bude nabízet, zaznamenejte si jeho jméno a čas kdy Vás kontaktoval, aby Vám pak nikdo něřekl, že šlo o omyl. IT bude tvrdit, že jde o omyl a když budete hodně nalehat, možná to odnese obchodní zástupce, který se diví, protože říkal věci, které se naučil na školení.