Hlavní navigace

Kanál Fishing and Hunting prošel částečným rebrandingem a chystá expanzi na nové trhy

7. 3. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Peter Macko
UVNITŘ VIDEO – V souvislosti s připravovaným vstupem do několika dalších zemí prošel tématický kanál Fishing and Hunting „drobným rebrandingem“.

Jak nás upozornil jeden z našich čtenářů, specializovaná stanice Fishing and Hunting představila nové jingly a upravenou barevnost svého grafického obalu. Změny potvrdil i Tomáš Holý ze společnosti Axocom, která kanál obchodně zastupuje. V souvislosti s novým logem programu Fishing and Hunting je pravda, že kanál prošel drobným rebrandingem. Změna staniční grafiky souvisí s chystanou expanzí do několika dalších zemí, uvedl pro DigiZone Holý. K rozšíření vysílání na nové trhy by mělo podle Holého dojít v horizontu několika týdnů.

PSALI JSME: Fishing & Hunting 15. května změní logo, posílí lokální obsah

Novou grafickou podobu vysílání programu Fishing and Hunting zachytil na video jeden z našich čtenářů Peter Macko:

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).