Hlavní navigace

Klienti AOL si na spam stěžují méně

28. 12. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Antispamové filtry AOL zachycují denně 1,2 miliardy emailů denně. Díky tomu se počet stížností na spam ve schránkách elektronické pošty snížil z 11 milionů denně v loňském roce na 2,2 milionu denně letos. Klientů má AOL 24 milionů, takže zhruba každý dvanáctý si denně stěžuje. Zajímavý přístup. Stěžujte si u svého poskytovatele. Jen by mě zajímalo, jestli pokles stížností souvisí s tím, že kleslo množství spamu, nebo jestli je většina stížností zachycena spamovým filtrem… (České noviny)

Antispamové filtry AOL zachycují denně 1,2 miliardy emailů denně. Díky tomu se počet stížností na spam ve schránkách elektronické pošty snížil z 11 milionů denně v loňském roce na 2,2 milionu denně letos. Klientů má AOL 24 milionů, takže zhruba každý dvanáctý si denně stěžuje. Zajímavý přístup. Stěžujte si u svého poskytovatele. Jen by mě zajímalo, jestli pokles stížností souvisí s tím, že kleslo množství spamu, nebo jestli je většina stížností zachycena spamovým filtrem… (České noviny)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).