Hlavní navigace

Klienti České spořitelny opět terčem útoku

6. 1. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Klienti České spořitelny jsou opět terčem phishingového útoku. ČTK o tom informovala mluvčí Klára Gajdušková. Někteří klienti během posledních dnů dostali e-mail psaný lámanou češtinou, který se tváří jako by jej poslala Česká spořitelna. Podvodná zpráva vybízí uživatele, aby se z bezpečnostních důvodů přihlásili k internetovému bankovnictví. Obsažené odkazy však vedou na cizí stránky, jejichž cílem je vymámit z nepozorného uživatele klientské číslo a heslo. Místo na servis24.cz vedou odkazy na…

Klienti České spořitelny jsou opět terčem phishingového útoku. ČTK o tom informovala mluvčí Klára Gajdušková. Někteří klienti během posledních dnů dostali e-mail psaný lámanou češtinou, který se tváří jako by jej poslala Česká spořitelna. Podvodná zpráva vybízí uživatele, aby se z bezpečnostních důvodů přihlásili k internetovému bankovnictví. Obsažené odkazy však vedou na cizí stránky, jejichž cílem je vymámit z nepozorného uživatele klientské číslo a heslo. Místo na servis24.cz vedou odkazy na servis24.us.

Banka nemá informace o tom, že by kdokoli z jejích klientů na zprávu zareagoval a byl poškozen, a ani to, vzhledem k informovanosti klientů, nepředpokládá. Navíc, i pokud by někdo z klientů na e-mail reagoval, se znalostí pouhých dvou identifikačních údajů není možné službu Servis 24 zneužít, uvedla Klára Gajdušková pro ČTK. (Finanční noviny)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).