Hlavní navigace

Knihy ani cédéčka nejsou online trháky

13. 8. 2004
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Jako pohádku tisíce a jedné noci nám istrategie dávkuje informace ze zprávy ČSÚ. dnešní příběh je o online nakupování. Je tři procenta dospělé populace loni nakoupilo (pozor, ne nakupovalo) na Internetu. Jen dvanáct procent z těchto tří procent prý nakoupilo pro soukromé účely. Nejčastěji nakupují lidé mezi 25 a 34 lety. A teď přijde rána: zákazníci online nejvíce nakupovali oblečení a sportovní potřeby (64 procent). Když tak koukám na katalogy, která dostáváme do schránky, věřím tomu – kdo by…

Jako pohádku tisíce a jedné noci nám istrategie dávkuje informace ze zprávy ČSÚ. dnešní příběh je o online nakupování. Je tři procenta dospělé populace loni nakoupilo (pozor, ne nakupovalo) na Internetu. Jen dvanáct procent z těchto tří procent prý nakoupilo pro soukromé účely. Nejčastěji nakupují lidé mezi 25 a 34 lety. A teď přijde rána: zákazníci online nejvíce nakupovali oblečení a sportovní potřeby (64 procent). Když tak koukám na katalogy, která dostáváme do schránky, věřím tomu – kdo by nevyužil emailovou objednávku u Quelle, když je to tak pohodlné. Nejčastějším platebním instrumentem byla dobírka (56 procent), platební karta přišla k užití jen v pěti procentech případů.

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.