Hlavní navigace

Kolik dolarů na uživatele vyděláte? Facebook 3, Google 30, Groupon 80

14. 7. 2011
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Web časopisu Technology Review přináší zajímavý graf příjmů internetových firem přepočtených na jednoho aktivního uživatele. Podle investora Bijana Sabeta je právě toto číslo důležitým vodítkem při rozhodování, zda do startupu investovat, nebo ne. Za hranici smysluplné investice jsou přitom považovány dva dolary příjmů na uživatele a rok. Zatímco LinkeIn a Facebook limit splňují, Twitter je pod ním. Slevový server Groupon se konkurenci zcela vymyká, na rozdíl od ní inkasuje peníze přímo od…

Web časopisu Technology Review přináší zajímavý graf příjmů internetových firem přepočtených na jednoho aktivního uživatele. Podle investora Bijana Sabeta je právě toto číslo důležitým vodítkem při rozhodování, zda do startupu investovat, nebo ne. Za hranici smysluplné investice jsou přitom považovány dva dolary příjmů na uživatele a rok. Zatímco LinkeIn a Facebook limit splňují, Twitter je pod ním. Slevový server Groupon se konkurenci zcela vymyká, na rozdíl od ní inkasuje peníze přímo od koupěchtivých uživatelů, a ne od zadavatelů reklamy, kteří si jen kupují jejich pozornost.


Graf: Technology Review

Zdroj: Technology Review

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Novinář. Zajímá se o digitální technologie a pozoruje, co s námi dělají. | LinkedIn | Twitter

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).