Hlavní navigace

Kolik dolarů na uživatele vyděláte? Facebook 3, Google 30, Groupon 80

Petr Kočí

Web časopisu Technology Review přináší zajímavý graf příjmů internetových firem přepočtených na jednoho aktivního uživatele. Podle investora Bijana Sabeta je právě toto číslo důležitým vodítkem při rozhodování, zda do startupu investovat, nebo ne. Za hranici smysluplné investice jsou přitom považovány dva dolary příjmů na uživatele a rok. Zatímco LinkeIn a Facebook limit splňují, Twitter je pod ním. Slevový server Groupon se konkurenci zcela vymyká, na rozdíl od ní inkasuje peníze přímo od…

Web časopisu Technology Review přináší zajímavý graf příjmů internetových firem přepočtených na jednoho aktivního uživatele. Podle investora Bijana Sabeta je právě toto číslo důležitým vodítkem při rozhodování, zda do startupu investovat, nebo ne. Za hranici smysluplné investice jsou přitom považovány dva dolary příjmů na uživatele a rok. Zatímco LinkeIn a Facebook limit splňují, Twitter je pod ním. Slevový server Groupon se konkurenci zcela vymyká, na rozdíl od ní inkasuje peníze přímo od koupěchtivých uživatelů, a ne od zadavatelů reklamy, kteří si jen kupují jejich pozornost.


Graf: Technology Review

Zdroj: Technology Review

Našli jste v článku chybu?