Hlavní navigace

Kolik lidí sleduje hokej na internetu České televize? Český tým i padesát tisíc diváků

11. 5. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Bohumil Herwig
Hokejové zápasy bez české účasti sleduje kolem několika tisíc nadšenců, poslední duel české reprezentace se Švédskem vidělo na internetu 51 tisíc diváků.

V rámci přípravy článku o sledovanosti letošního hokejového mistrovství jsme z České televize obdrželi také čísla o sledovanosti internetových přenosů z letošního hokejového mistrovství světa. Suverénně nejsledovanější jsou pochopitelně zápasy české reprezentace, vyšší čísla vykazují i zápasy slovenského týmu a některé atraktivnější zápasy jako Finska a Spojených států nebo Spojených států s Kanadou.

ČTĚTE TAKÉ: Zápas českého týmu se Švédskem vidělo téměř jeden a půl milionu diváků

Zdaleka největší počet diváků sledoval na internetu poslední zápas české reprezentace se Švédskem, který v pondělí sledovalo 51 tisíc diváků starších čtyř let. Oba předchozí zápasy, tedy duel s Lotyšskem a první utkání s Ruskem, sledovalo shodných 34 tisíc diváků. Čtvrtým nejsledovanějším internetovým přenosem České televize se stal zápas mezi Francií a Slovenskem, který vidělo dvanáct tisíc diváků.

CIF24

PODROBNĚJI: V rámci týdne stoupala pouze Česká televize. Díky hokeji

Dvanáct tisíc uživatelů sledovalo na webu České televize zápas mezi Francií a Slovenskem, zápas mezi Slovenskem a Maďarskem vidělo sedm tisíc diváků. Zmiňované duely Spojených států s Finskem a Kanadou vidělo pokaždé také sedm tisíc diváků. Zápas mezi Kazachstánem a Ruskem si na internetu pustilo pět tisíc diváků, stejně jako utkání Švédska s Lotyšskem. Zbylé přenosy sledovalo na internetu mezi třemi a čtyřmi tisíci uživateli, nejméně, tedy dva tisíce diváků, zvolilo přenos zápasu mezi Finskem a Německem. Výsledky vychází z měření společnosti GemiusStream.

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).