ČT 1 bodovala u starších diváků, Nova naopak u mladších
Hudební komedie Škoda lásky v hlavní roli s Karlem Gottem, která vznikla podle povídky Petra Šabacha, si nevedla na Jedničce v neděli večer vůbec špatně, naopak. U diváků starších 15 let se stala druhým nejsledovanějším pořadem dne. Nenechal si ji ujít 1,432 milionu diváků (share 32,03 %). V této divácké skupině byl pořad dokonce úspěšnější než filmová klasika Slunce, seno, erotika. Tu si na Nově pustil 1,174 milionu diváků (share 27,13 %). Hudební komedie se umístila hned za Televizní noviny. Těm dal na Nově přednost 1,790 milionu diváků (share 42,6 %). U diváků ve věku od 15 do 54 let to bylo 43,14 %.
SOBOTNÍ DATA: Mrazík v sobotu podlehl pohádce na ČT 1, u mladších diváků od 15 do 54 let ale zvítězil
Zatímco Škoda lásky měla u mladších diváků podíl 26,8 %, Nova se dostala na hodnotu 30,55 %. Jednička nad Novou zvítězila i v celodenním podílu, ovšem opět pouze u diváků ve věku starších 15 let. Dostala se na hodnotu 23,9 % a v prime time 26,92 %. Nova oslovila za celý den 20,74 % publika staršího 15 let. V prime time však byl už rozdíl oproti Jedničce minimální, a to 0,4 % ve prospěch České televize. Zatímco Nova za celý den přilákala necelých 25 % publika od 15 do 54 let, u Jedničky se tato hodnota dostala na 19,23 %. Nad milionovou hranici se na ČT 1 dostaly také Události – 1,057 milionu diváků (share 26,84 %).
Prima s filmem po 20. hodině pod 350 tisíci diváky
Premiéra amerického filmu Víla zuběnka si Primě příliš nevyvedla. Od 20:15 ji sledovalo pouze 340 tisíc diváků (share 7,92 %). O něco lépe si pak vedl snímek u diváků ve věku od 15 do 54 let – share 12,6 %. Prima se za celý den u obou diváckých skupin nedostala nad 9% podíl, v prime timu dosáhla u diváků starších 15 let hodnotu 10,54 %. Příliš se nedařilo ani sesterské Primě love. Na film Soukromá válka pana Wilsona se podívalo pouze 61 tisíc diváků (share 1,41 %). Celodenní podíl televize byl 1,37 %. Podobnou hodnotu (1,72 %) vykázala Prima Zoom. Situaci zachraňovala s podílem 3,21 % Prima Cool.
MINULÝ TÝDEN: Pohádka Dvanáct měsíčků na Jedničce úspěšná, u starších diváků porazila Trošku
Na Dvojku diváky nejvíce lákal film Tisíc dnů s Annou. Ten si pustilo 269 tisíc diváků (share 7,68 %). Na ČT 24 byly nejsledovanější Zprávy ve 12 – 243 tisíc diváků (share 11,21 %). Čtyřiadvacítka tentokrát nevysílala Otázky Václava Moravce. Nejvíce atraktivní byl pro diváky ČT Sport přímý přenos Světového poháru v alpském lyžování se startem v 13:25. Vidělo ho 163 tisíc lidí (share 7,3 %). Na Déčku se nad stotisícovou hranici dostal Kozí příběh vysílaný od 14:30. Pustilo si ho 105 tisíc diváků (share 5,03 %), u mladších diváků byl podíl necelých 7 %. Naopak na ČT art měl nejsledovanější pořad pouze 11 tisíc diváků (share 0,24 %).
Zatímco stanice Smíchov a Telka se nad sto tisíc diváků nedostaly, pro další dva kanály mediální skupiny Nova to neplatilo. Stormbraker na Nově Cinema si pustilo 260 tisíc diváků (share 5,92 %, podíl u diváků 15–54 byl 6,09 %), Kriminálku Miami si nenechalo na Fandovi ujít 105 tisíc diváků (share 2,32 %). U mladších diváků byl share 1,65 %.