Hlavní navigace

Komerční banka vrátí peníze odcizené přes Internet

29. 3. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Petr Doležal si vedl přes internetové bankovnictví u Komerční banky dva účty, ze kterých v září 2003 zmizelo dohromady 280.000 korun. KB teď musí onu ztrátu klientovi nahradit, alespoň k tomu ji vyzval bankovní ombudsman Otakar Schlossberger. Nicméně těžko ze zprávy ČTK vypozorovat něco hlubšího: „Komerční banka se hájí tím, že Doležal porušil smlouvu, když si nechal internetovým pirátem ukrást hesla. Doležal přitom tvrdí, že měl nainstalovaný antivirový program.“ Postavené na hlavu.

Petr Doležal si vedl přes internetové bankovnictví u Komerční banky dva účty, ze kterých v září 2003 zmizelo dohromady 280.000 korun. KB teď musí onu ztrátu klientovi nahradit, alespoň k tomu ji vyzval bankovní ombudsman Otakar Schlossberger. Nicméně těžko ze zprávy ČTK vypozorovat něco hlubšího: „Komerční banka se hájí tím, že Doležal porušil smlouvu, když si nechal internetovým pirátem ukrást hesla. Doležal přitom tvrdí, že měl nainstalovaný antivirový program.“ Postavené na hlavu.

Autor článku

Autor do května 2013 působil jako CEO srovnávače Heureka.cz, předtím pracoval v jablonecké společnosti Miton. Vystudoval Hospodářskou fakultu v Liberci a příležitostně píše svůj blog Oříšek.net.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).