Produkční jednotce mediální skupiny Lagardere Active se podařilo vyprodat koncert moderátora Leoše Mareše během tří dnů od zahájení předprodeje, před spuštěním reklamní kampaně. Organizátoři proto oznámili i termín druhého koncertu. První z nich proběhne 27. dubna, druhý den poté a oba se uskuteční v pražském Fóru Karlín. Na oba koncerty by se tak mohlo vypravit celkem až šest tisíc fanoušků.
Prodej lístků na druhý koncert byl spuštěn ve čtvrtek 16. února, ačkoliv obchodní partnery pro obě akce zatím Lagardere Active hledá. Nápad na koncert vznikl velmi spontánně, a proto teprve nyní dochází k představování nabídky u zadavatelů. Věříme, že je to skvělá příležitost spojit se s akcemi, které rozproudí emoce, a stát se jejich součástí nejen na místě, ale i v digitálu a rádiu,
dodal ředitel marketingové komunikace Pavel Renčín.
ROZHOVOR: Jiří Sládek – Díky videím roste návštěvnost webů Lagardère o desítky procent
Koncert Leoše Mareše partnerům nabízí nejen přesah do prime-time vysílání Ranní show Evropy 2, ale také na sociální sítě a web rádia, prezentaci v místě konání akce i propojení v rámci public relations. Koncem minulého týdne se na trhu objevily první nabídky pro generálního partnera a dva hlavní partnery.