Sociální sítě už dávno nejsou pro firmy cizím prostředím. Spravují vlastní stránky a profily, postují statusy, checkují check-iny, sbírají fanoušky a lajkují jejich aktivitu. Ale k čemu to všechno?
Jaký z toho mají užitek? Co přesně jim existence na sociálních sítích přináší a co naopak bere? A jak se tím můžete inspirovat?
V rámci konference Firmy v sociálních sítích, která proběhne 5. června v Praze, se představí jednotlivé firmy a značky (Jameson, Magnesia, Nestlé ČR, Slevomat…), které na sociálních sítích pracují a nese jim to výsledky.
S keynote vystoupí i bývalý šéfredaktor Lupa.cz Patrick Zandl, který bude mimo jiné mluvit o tom, proč zatím sociální sítě nepronikly do tradičních odvětví.
Zajímavé otázky se budou řešit i v přednáškách dalších řečníků: Jak v sociálních sítích řešit stížnosti zákazníků? Má smysl prezentovat svou firmu na v ČR stále ještě málo rozšířené síti Pinterest? A za co se vlastně vyplatí zaplatit na Facebooku?
Na konferenci Firmy v sociálních sítích se můžete registrovat na této stránce.