Hlavní navigace

Konference Firmy v sociálních sítích: má smysl prezentovat firmu na Facebooku?

28. 5. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Kdy se firmě může vrátit energie vložená do práce se sociálními sítěmi a kdy ji jen vyhazuje oknem? Přijďte se poučit o tom, jak smysluplně zacházet s Facebookem či Pinterestem.

Sociální sítě už dávno nejsou pro firmy cizím prostředím. Spravují vlastní stránky a profily, postují statusy, checkují check-iny, sbírají fanoušky a lajkují jejich aktivitu. Ale k čemu to všechno? 

Jaký z toho mají užitek? Co přesně jim existence na sociálních sítích přináší a co naopak bere? A jak se tím můžete inspirovat? 

V rámci konference Firmy v sociálních sítích, která proběhne 5. června v Praze, se představí jednotlivé firmy a značky (Jameson, Magnesia, Nestlé ČR, Slevomat…), které na sociálních sítích pracují a nese jim to výsledky. 

S keynote vystoupí i bývalý šéfredaktor Lupa.cz Patrick Zandl, který bude mimo jiné mluvit o tom, proč zatím sociální sítě nepronikly do tradičních odvětví.

ebf - tip - debata

Zajímavé otázky se budou řešit i v přednáškách dalších řečníků: Jak v sociálních sítích řešit stížnosti zákazníků? Má smysl prezentovat svou firmu na v ČR stále ještě málo rozšířené síti Pinterest? A za co se vlastně vyplatí zaplatit na Facebooku?

Na konferenci Firmy v sociálních sítích se můžete registrovat na této stránce.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).