UX Masterclass je globálně jedna z nejvýznamnějších konferencí na téma UX. Stojí za ní největší globální síť světových UX agentur UXalliance. Konference se každý rok koná v jiném městě, letos zamíří do Prahy. Proběhne 2. října v Hotelu Pyramida.
Už nějaký čas jsme velmi stáli o to, abychom tuto konferenci, která „putuje“ všude po světě, dostali i do Prahy. Jak už jsem zmiňoval, Česko má v tomto oboru velkou ztrátu za západním světem a i pomocí UX Masterclass bychom rádi tuto ztrátu postupně zmenšili,
říká Luboš Plotěný ředitel Dobrého webu a UX agentury ExperienceU, která v Česku konferenci pořádá.
Podtitul akce zní „Business Leaders Need UX Masters.“ To napovídá, konference je zaměřená na roli UX v byznysu. Cílovou skupinou jsou proto především vrcholní manažeři firem, ředitelné a seniorní pracovníci marketingových a obchodních divizí. Velká pozornost bude na UX Masterclass věnována také inovacím a rozvoji produktů, proto si na své přijdou produktoví manažeři a lidé zodpovědní za výzkum a vývoj.
Hlavními hvězdami konference budou více prezidenti americké agentury GfK UserCentric Robert Schumacher a Gavin Lew s příspěvkem na téma „Business Value of UX“.
Velmi inspirativní a praktická bude ale i případová studie, se kterou vystoupí Bruce Haldane, více prezident AVG Technologies pro Product Management a Customer Experience. UX aktivity totiž stojí dlouhodobě v popředí zájmů AVG a vlastně i díky tomuto přístupu získalo AVG celosvětově přes 150 milionů zákazníků.
Frederic Gaillard, ředitel francouzské agentury Axance, bude mluvit o měření návratnosti investic do UX. Simon Herd, Research Director anglické Serco ExperienceLab ukáže, jak integrovat UX do produktové strategie firmy. Zajímavých témat ale bude mnohem více.
Kompletní program je k dispozici na webu konference. Registrovat se můžete zde.