Hlavní navigace

Křišťálová Lupa 2019: to nejlepší z českého internetu můžete vybírat už jen týden

24. 10. 2019
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Anketa Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu pomalu míří do cílové rovinky. Svůj hlas můžete odevzdat už jen do 30. října.

Nominace jak od internetové veřejnosti, tak od odborné poroty jsme shromažďovali během prázdninových dní, expertní panel se nominovanými projekty zabýval na začátku září, v jeho průběhu jsme také odstartovali hlasování. Nyní končí i tato fáze ankety Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. Už jen do středy 30. října můžete vybírat z rozmanitých projektů, které se letos do hlasování dostaly.

Na odhalení výsledků se můžete těšit 21. listopadu, předávání cen vítězům proběhne v Divadle Archa. Stejně jako v loňském roce bude přenos ze slavnostního vyhlášení streamovat Česká televize. Výsledky budou také ihned po předání cen do rukou vítězů zveřejněny na webu ankety. Všechny nominované projekty, i hlasovací formulář, najedete na webu ankety.

Už jste rozdělili své hlasy mezi nominované? Čeká na ně celkem 72 projektů v sedmi kategoriích: 

  • Cena popularity
  • Internetové obchodování
  • Nástroje a služby
  • One (wo)man show
  • On-line video
  • Zájmové weby
  • Zpravodajství a publicistika

V minulém ročníku v kategoriích Zpravodajství a publicistika a Cena popularity uspěla DVTV, cenu za nejlepší online video si odneslo Šťastné pondělí Jindřich Šídla, hlasující nejraději nakupovali na Alza.cz, ocenili také Mapy.cz v kategorii Nástroje a služby. Nejlepší Zájmový web nabízela dle názoru veřejnosti Databáze knih. Křišťálovou Lupu za One (wo)man show si odnesl unofficial profil Jiřího Ovčáčka.

Mezi nominované v kategorii Internetové obchodování se letos dostaly například Heureka.cz, Lidl-shop, Zásilkovna, CZC.cz, Fler.cz, Twisto, Notino a další online shopy. Zajímavá je také kategorie Nástroje a služby, o přízeň se ucházejí projekty jako Liftago, Bezrealitky.cz, Digitalniknihovna.cz, Pointa.cz, uLékaře, Fakturoid.cz a další. Znáte tyto weby, používáte je rádi? Podpořte je.

Své místo v anketě mají také odborníci – porota složená z významných osobností kulturního, online a business světa. 

Odborná porota rozhoduje o pořadí v těchto kategoriích:

  • Anticena
  • E-commerce inspirace
  • Globální projekty českých tvůrců
  • Marketingová inspirace
  • Obsahová inspirace
  • Osobnost roku
  • Projekt roku
  • Veřejně prospěšná služba – cena České televize

V loňském roce v kategoriích, kde rozhoduje odborná porota, bodovaly tyto projekty: Křišťálovou Lupu za E-commerce inspiraci si odnesl Footshop, Projektem roku se stala globálně úspěšná hra Kingdom Come: Deliverance. Nejlepším Globálním projektem českých tvůrců byl dle veřejnosti projekt Windy. Nejlepší Marketingovou inspiraci přinesl tým lidí z Rekola. Slavilo se také v redakci Forbes, cenu za nejlepší Obsahovou inspiraci získali novináři za svůj newsletter Espresso. Vítězstvím se může pyšnit také Paměť národa, bodovala v kategorii Veřejně prospěšná služba – cena Česká televize. Jindřich Šídlo se radoval z ceny Osobnost roku. Anticenu si vykoledovali mobilní operátoři za předražená data pro veřejnost.

BRAND24

Nepromarněte šanci podpořit své oblíbence a pošlete jim svůj hlas. Hlasovací formulář je zde.

Anketu Křišťálová Lupa 2019 pořádá server Lupa.cz, jehož provozovatelem je společnost Internet Info. Partnery akce jsou Active24, Bird & Bird a PayU. Hlavními mediálními partnery jsou Česká televize a Český rozhlas Radiožurnál. Mediálními partnery jsou Deník.cz, Heureka.cz, Marketing Journal, MediaGuru.cz a Tiscali Media. Produktovými partnery jsou HF Pastry Academy, Chivas, Schweppes a Vinařství Válka.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).