Hlavní navigace

Přes službu Kvído bylo uskutečněno více než 613 000 hovorů

Jiří Macich ml.

Není to tak dlouho, co na Lupě vyšel článek o službě Kvído, se kterou přišla Telefónica O2. Její klienti mohou po vyslechnutí reklamy volat jednu minutu zdarma na libovolné telefonní číslo (kromě zahraničních nebo se zvýšenou tarifikací). Telefónica O2 shrnuje prvních šest týdnů fungování nové služby, jejímž prostřednictvím bylo uskutečněno více než 613 000 hovorů.

Není to tak dlouho, co na Lupě vyšel článek o službě Kvído, se kterou přišla Telefónica O2. Její klienti mohou po vyslechnutí reklamy volat jednu minutu zdarma na libovolné telefonní číslo (kromě zahraničních nebo se zvýšenou tarifikací). Telefónica O2 shrnuje prvních šest týdnů fungování nové služby, jejímž prostřednictvím bylo uskutečněno více než 613 000 hovorů.

Kvído se zatím nejvíc uplatňuje u studentů vysokých škol a mladých rodin s maximálně dvěma dětmi. Službu doposud nejvíce využívali zákazníci z měst s dvaceti až padesáti tisíci obyvateli. Podle prvních reakcí, které máme od uživatelů je zřejmé, že Kvído si už po prvním měsíci našel své fanoušky. To dokazuje i téměř 12 tisíc registrovaných zákazníků na www.platitokvi­do.cz, kteří využívají výhody zdvojnásobení počtu minut. Tento fakt je pro nás důležitý i jako zpětná vazba na implementaci nestandardní formy reklamy na trhu a její další rozvoj, říká Jana Vyhlídalová, ředitelka pro informační a reklamní služby společnosti Telefónica O2. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?