Hlavní navigace

Kvído šetří na zákaznících předplacené služby

8. 12. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Telefónica O2 změnila provozní podmínky služby Kvído, tedy bezplatných hovorů sponzorovaných z příjmů za reklamy, které si volající před uskutečněním hovoru vyslechne. Původně mohl každý zákazník uskutečnit týdně až deset bezplatných hovorů. Nyní Kvído rozlišuje zákazníky s paušálem a s předplacenou kartou.

Telefónica O2 změnila provozní podmínky služby Kvído, tedy bezplatných hovorů sponzorovaných z příjmů za reklamy, které si volající před uskutečněním hovoru vyslechne. Původně mohl každý zákazník uskutečnit týdně až deset bezplatných hovorů. Nyní Kvído rozlišuje zákazníky s paušálem a s předplacenou kartou.

Ti s tzv. „předplacenkou“ nyní mohou týdně uskutečnit jen pět hovorů. Klienti s paušálem nadále mohou čerpat až deset hovorů týdně. Stále platí, že po registraci a prozrazení několika údajů pro lepší cílení reklamy můžete využít až dvaceti sponzorovaných hovorů týdně ať už jste tarifní zákazník či klient s předplacenou kartou. Více o službě Kvído si můžete přečíst v našem článku Z čí kapsy to platí Kvído? (MobilMania.cz)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.