První česká erotická televize Leo TV, která zahájí vysílání tento pátek 4. července úderem dvaadvacáté hodiny, by nemusela být – na rozdíl od ostatních erotických kanálů na trhu – speciálně zpoplatněnou prémiovou službou. Týdeníku Marketing&Media (M&M)to řekl Libor Horáček, generální ředitel vydavatelství PK62, které je držitelem licence Leo TV.
K VĚCI: Chod Leo TV zajistí několik desítek lidí
Horáček podle týdeníku připouští, že televize byla původně zamýšlena jako prémiový kanál. Operátoři ale jeho zařazení začali přehodnocovat a nyní ho chtějí včlenit do základních balíků,
uvedl pro M&M. Provozovatelé kabelových a satelitních platforem si totiž od Leo TV slibují větší poptávku po svých službách. Vyšší penetrace by pak samozřejmě zajímala zase inzerenty. Reklamní příjmy budou kromě poplatků za kanál a výnosů z prodeje dalších produktů jedním ze tří zdrojů financování erotické televize,
dodává týdeník.
Podle Horáčka by měla reklama na Leo TV do půl roku až roku tvořit polovinu příjmů této televize. Leo TV bude vysílat denně od 22:00 do 06:00 hod. prostřednictvím kabelových rozvodů, IPTV a satelitu. Slibuje především live show, ale také tematické pořady a hodně interaktivity.