Hlavní navigace

Lidé přestali kupovat noviny

Opraveno, za upozornění díky Martinovi Koptovi Analytická společnost NielsenNetRatings provedla průzkum mezi lidmi, kteří sledují zpravodajství na Internetu nebo si pravidelně kupují noviny. <a href=„http:www.netratings­.com/pr/pr_050616.pdf“>Výs­ledky [PDF] napovídají, že 21 procent lidí čte primárně internetové zpravodajství, 72 procent čtenářů si výhradně kupuje noviny a zbytek sleduje zpravodajství v online i offline podobě. (M&M)
Tomáš Hodboď 23. 6. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Opraveno, za upozornění díky Martinovi Koptovi Analytická společnost NielsenNetRatings provedla průzkum mezi lidmi, kteří sledují zpravodajství na Internetu nebo si pravidelně kupují noviny. <a href=„http:ww­w.netratings.com/pr/pr_0­50616.pdf“>Výs­ledky [PDF] napovídají, že 21 procent lidí čte primárně internetové zpravodajství, 72 procent čtenářů si výhradně kupuje noviny a zbytek sleduje zpravodajství v online i offline podobě. (M&M)