Včerejší duel fotbalové Ligy mistrů UEFA si nenechalo ujít v případě prvního poločasu 310 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 7,15 %, v případě druhé poločasu pak 398 tisíc diváků (share 12,52 %). Prima Cool díky tomuto výsledku dosáhla nadprůměrného celodenního podílu 5,01 %, v prime timu 6,32 % u diváků starších 15 let. Naopak se nedařilo Primě family, která zábavně-vědomostním pořadem Nikdo není dokonalý oslovila pouze 408 tisíc diváků (share 9,51 %), kulinářskou show Ano, šéfe! vidělo 548 tisíc diváků (share 17,5 %). Celodenní podíl televize byl 15,63 %.
MINULÝ TÝDEN: Donutil na ČT 1 proti Ordinaci nadprůměrný, fotbal na ČT Sport s půl milionem diváků
Nejsledovanějším pořadem v prime timu byla tradičně Ordinace v růžové zahradě 2 na TV Nově. Pustil si ji 1,848 milionu diváků (share 42,75 %), přičemž 862 tisíc z nich (share 40,35 %) bylo ve věku od 15 do 54 let. V obou diváckých skupinách se Nova pohybovala po celý den okolo 30% podílu na publiku. Může za to i úspěch magazínu Víkend, který vídělo 968 tisíc diváků (share 27,5 %). 499 tisíc těchto diváků (share 28,48 %) bylo ve věku od 15 do 54 let. Nad sto tisíc diváků se dostal i investigativní pořad Bez cenzury na TV Barrandov. Bylo jich konkrétně 139 tisíc (share 3,25 %). Úspěšnější bylo Proroctví zkázy se 154 tisíci diváky (share 4,25 %).
VÍKENDOVÁ DATA: O Velikonocích bodovaly pohádky, a nejen na Nově. Barrandov měl půl milionu diváků
Diváky na Jedničce oslovil především Miroslav Donutil se svým cyklem 3 plus 1. Vidělo ho 655 tisíc diváků (share 15,27 %). Dobrou čtvrť si nenechalo ujít podprůměrných 340 tisíc diváků (share 9,3 %). Pořad se nedostal mezi 10 nejsledovanějších úterních formátů. Celodenní podíl ČT 1 byl včera 14,12 %. Dokument Vrtulníky ve válce přilákal k obrazovkám 217 tisíc diváků (share 5,09 %). Pro srovnání, Starověké říše na Primě Zoom vidělo 89 tisíc diváků (share 2,10 %). Žádný z pořadů na této stanici zároveň včera nepřekročil hranici 100 tisíc diváků. Události v regionech na ČT 24 měly 212 tisíc diváků (share 7,97 %) a na ČT Sport nejvíce lákala Tipsport extraliga – 142 tisíc diváků (share 3,78 %).
ČTĚTE TAKÉ: MediaGuru.cz: Prima odvysílala za první čtvrtletí 55 % reklam, Nova jen 29 %
A jak na tom byly další stanice velkých komerčních televizí? Smíchov ani Telka nepřekročily hranici 100 tisíc diváků, podařilo se to ale Fandovi s Kriminálkou Miami. Tu si pustilo 102 tisíc dospělých diváků (share 3,57 %). V cílové skupině diváků od 15 do 54 let jich bylo 47 tisíc (share 3,31 %). Ještě lépe na tom byl Superman na Nově Cinema – 153 tisíc diváků (share 3,94 %). 104 tisíc diváků bylo ve věku od 15 do 54 let (share 5,43 %). Jediný pořad, kterému se podařilo překročit hranici 100 tisíc diváků na Primě love, byla slovenská verze reality show Farmář hledá ženu. Oslovila 108 tisíc lidí (share 3,22 %). Sex ve městě si před 23. hodinou pustilo 87 tisíc diváků (share 4,71 %).
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) | |
---|---|---|---|---|---|
ČT 1 | 14,12 | 12,76 | 11,21 | 11,42 | |
ČT 2 | 4,17 | 4,74 | 4,17 | 4,04 | |
ČT Sport | 2,19 | 2,39 | 3,07 | 3,43 | |
ČT 24 | 4,88 | 3,48 | 2,62 | 1,66 | |
Nova | 29,38 | 37,89 | 30,92 | 37,47 | |
Nova Cinema | 3,80 | 3,18 | 5,43 | 4,38 | |
Fanda | 1,34 | 1,81 | 1,74 | 2,17 | |
Smíchov | 0,81 | 0,75 | 1,27 | 1,29 | |
Telka | 0,50 | 0,46 | 0,50 | 0,48 | |
Prima family | 15,63 | 13,56 | 12,12 | 11,45 | |
Prima Cool | 5,01 | 6,32 | 7,14 | 8,30 | |
Prima love | 2,44 | 2,03 | 3,25 | 2,68 | |
Prima Zoom | 1,93 | 1,41 | 2,33 | 1,48 | |
TV Barrandov | 3,87 | 2,86 | 3,58 | 2,87 | |
Atmedia | 1,49 | 0,91 | 2,43 | 1,30 | |
ostatní TV | 8,45 | 5,47 | 8,32 | 5,59 |
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT Group | 25,36 | 23,36 | 21,07 | 20,55 |
Nova Group | 35,83 | 44,08 | 39,85 | 45,78 |
Prima Group | 25,01 | 23,32 | 24,84 | 23,92 |
Zdroj: ATO-Mediaresearch