Profesní sociální síť LinkedIn přichází s aktualizovanými pravidly ochrany osobních údajů a podmínkami užívání služby.
LinkedIn nově vpustí zadavatele reklamy do přehledu aktivit vašich kontaktů. Tedy na stránku, která se uživatelům zobrazuje poté, co se přihlásí ke svému účtu. Firmy budou mít možnost vkládat do tzv. newsfeedu vlastní sponzorované odkazy. LinkedIn tuto formu inzerce, kterou už nějakou dobu používá například Facebook, testoval od začátku roku s vybranými firmami, mezi nimiž byly například GE, Xerox nebo BlackBerry.
Ostatní úpravy jsou spíše kosmetického charakteru a jejich cílem bylo pravidla zjednodušit. Zajímavé změny si ale povšimnul redaktor serveru ReadWrite Oven Thomas. LinkedIn totiž v nových podmínkách používání služby výslovně zakazuje vytvářet profily nebo zveřejňovat prostřednictvím této sociální sítě obsah, který propaguje eskortní služby a prostituci, a to i v zemích, kde je prostituce legální.
Někteří lidé na LinkedIn přitom mezi své schopnosti a kvalifikaci uvádí právě prostituci. Ostatní uživatelé dokonce mohou potvrdit, že konkrétní člověk toho řemeslo opravdu ovládá. Už dříve sice bylo na LinkedIn zakázáno propagování „nezákonných“ služeb, nicméně prostituce je v některých legální a tudíž se na ní původní zákaz nevztahoval.
Zdroj: ReadWrite a SocialTimes