Hlavní navigace

Lubor Zoufal (Lagardère Active ČR): reklama na Facebooku nám nefunguje

7. 6. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Lagardère Active ČR vyzkoušelo na Facebooku reklamní kampaně, jejich výsledek byl ale nevalný. V letech 2010 a 2012 zakládala firma mnoho profilů pro své jednotlivé značky, nabírala nové fanoušky. V letošním roce ale mnoho profilů seškrtala. Jako zdroj návštěvnosti webů, které provozuje Lagardère Active ČR, nefunguje Facebook příliš dobře. Na Facebooku funguje sdílení fotek a videí, pozvánky na akce a když s uživateli komunikujeméně známý moderátor. A to proto, že uživatelé spíše věří, že…

Lagardère Active ČR vyzkoušelo na Facebooku reklamní kampaně, jejich výsledek byl ale nevalný. V letech 2010 a 2012 zakládala firma mnoho profilů pro své jednotlivé značky, nabírala nové fanoušky. V letošním roce ale mnoho profilů seškrtala. Jako zdroj návštěvnosti webů, které provozuje Lagardère Active ČR, nefunguje Facebook příliš dobře. Na Facebooku funguje sdílení fotek a videí, pozvánky na akce a když s uživateli komunikujeméně známý moderátor. A to proto, že uživatelé spíše věří, že příspěvky píše on sám.

Facebook je schizofrenní platforma. Je pro nás komunikačním kanálem, ale zároveň konkurentem, říká Lubor Zoufal. 

Twitter zatím Lagardère Active ČR příliš nepoužívá, protože na něm neumí šířit emoce. Na Google + zase nemá příliš posluchačů.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).