Skupina Mafra (vydavatel iDNES.cz, Lidovky.cz nebo Metro.cz) dnes oznámila, že koupila společnost Retail Info, s.r.o., provozovatele portálu AkcniCeny.cz, který shromažďuje letákové „akce“.
Johannes Werle, CEO a předseda představenstva Mafry, vysvětluje krok takto: „Strategie mediální skupiny MAFRA spočívá v posilování tržní pozice na tiskovém i internetovém trhu. V digitální oblasti budeme sledovat dvojí strategii dalšího růstu: posilování našich obsahových portálů a rozšíření nabídky služeb v segmentu B2C. Akvizice Retail Info s portálem Akčníceny.cz dokonale zapadá do této strategie a umožňuje společnosti MAFRA posílit svou pozici díky nabídce osvědčených služeb.“
Na AkcniCeny.cz údajně přichází zhruba 450 tisíc uživatelů měsíčně. Mafra plánuje službu dále rozšířit mezi širokou veřejnost a využít k tomu dosah na téměř čtyři miliony návštěvníků svých webů.
„Naši stávající klienti především z oblasti FMCG a obchodních řetězců získají další možnost cílené marketingové komunikace,“ vysvětluje obchodní ředitel Mafry pro on‑line Jiří Otevřel.
„Máme radost, že se nám podařilo získat nového strategického vlastníka takového významu. S využitím jeho mediální síly získáme větší dosah a viditelnost našich projektů u spotřebitelů,“ doplňuje nyní již bývalý spolumajitel Retail Info Patrik Mališ, který bude projekt v rámci skupiny Mafra i nadále řídit.
Nedávno si Mafra také koupila většinový podíl v AAA Poptávce.