Hlavní navigace

Mafra si koupila AkčníCeny.cz

14. 12. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Skupina Mafra (vydavatel iDNES.cz, Lidovky.cz nebo Metro.cz) dnes oznámila, že koupila společnost Retail Info, s.r.o., provozovatele portálu AkcniCeny.cz, který shromažďuje letákové „akce“. Johannes Werle, CEO a předseda představenstva Mafry, vysvětluje krok takto: „Strategie mediální skupiny MAFRA spočívá v posilování tržní pozice na tiskovém i internetovém trhu. V digitální oblasti budeme sledovat dvojí strategii dalšího růstu: posilování našich obsahových portálů a rozšíření nabídky služeb v…

Skupina Mafra (vydavatel iDNES.cz, Lidovky.cz nebo Metro.cz) dnes oznámila, že koupila společnost Retail Info, s.r.o., provozovatele portálu AkcniCeny.cz, který shromažďuje letákové „akce“.

Johannes Werle, CEO a předseda představenstva Mafry, vysvětluje krok takto: „Strategie mediální skupiny MAFRA spočívá v posilování tržní pozice na tiskovém i internetovém trhu. V digitální oblasti budeme sledovat dvojí strategii dalšího růstu: posilování našich obsahových portálů a rozšíření nabídky služeb v segmentu B2C. Akvizice Retail Info s portálem Akčníceny.cz dokonale zapadá do této strategie a umožňuje společnosti MAFRA posílit svou pozici díky nabídce osvědčených služeb.“

Na AkcniCeny.cz údajně přichází zhruba 450 tisíc uživatelů měsíčně. Mafra plánuje službu dále rozšířit mezi širokou veřejnost a využít k tomu dosah na téměř čtyři miliony návštěvníků svých webů.

Naši stávající klienti především z oblasti FMCG a obchodních řetězců získají další možnost cílené marketingové komunikace,“ vysvětluje obchodní ředitel Mafry pro on‑line Jiří Otevřel.

ebf - tip - debata

Máme radost, že se nám podařilo získat nového strategického vlastníka takového významu. S využitím jeho mediální síly získáme větší dosah a viditelnost našich projektů u spotřebitelů,“ doplňuje nyní již bývalý spolumajitel Retail Info Patrik Mališ, který bude projekt v rámci skupiny Mafra i nadále řídit.

Nedávno si Mafra také koupila většinový podíl v AAA Poptávce.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).