Placenou kabelovou a satelitní televizi Pop Brio pro mladé ženy ve věku od 18 do 34 let spustila ve Slovinsku společnost CME, která vlastní nejsledovanější českou televizi Nova či slovenskou Markízu. Pop Brio nahradila dosavadní kabelový program TV Pika, který rovněž patřil CME. Ke změně názvu a zaměření stanice došlo od 1. září. Podle webu CME má jít o moderní, společenskou, odvážnou a moderní televizi.
K TÉMATU: Antimonopolní úřad v Bulharsku povolil majiteli Novy koupit největší televizi
Pop Brio se zaměřuje na vysílání populárních seriálů, reality show a filmových hitů pro ženy. Počítá jak s akvizičními tituly, tak původní tvorbou. Tematicky se zaměří rovněž na módu, architekturu, design, výzdobu interiérů a vaření. Pro letošní podzim si Pop Brio připravila premiéru domácí módní show Supermodelka Slovinsko, seriály Ugly Betty, Cold Case, Law and Order S.V.U., Law & Order:Criminal Intent, Desperate Housewives (Zoufalé manželky), Dirty Sexy Money a Grey's Anatomy.
ČTĚTE TAKÉ: Televize vlastněné CME budou více spolupracovat ve zpravodajství
Premiéru si na obrazovce Pop Brio odbudou také seriály Royal Pains a Good Wife. Seriály bude televize vysílat každý den od 8:00 hod. ráno, od 16:00 a poté v pozdních večerních hodinách nasadí filmové hity. CME vlastní ve Slovinsku celkem tři televize: nejsledovanější plnoformátový komerční kanál Pop TV, Kanal A a nyní i Pop Brio. Kromě toho skupina působí v České republice, na Slovensku, v Rumunsku, Bulharsku a Chorvatsku.