Ještě vyšší sledovanosti, než je obvyklé, dosáhl v pondělním prime timu socialistický seriál Třicet případů majora Zemana. Po 20. hodině si ho nenechalo na TV Barrandov ujít 414 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 10,10 %. Stanice měla i díky tomu celodenní podíl 6,2 % a v prime timu dokonce 7,28 %. Špatně si nevedl ani český snímek Rozpuštěný a vypuštěný, který vidělo 267 tisíc diváků (share 11,16 %). Průměrnými čísly se naopak uvedla repríza restaurovaného seriálu Cirkus Humerto na ČT 1. Vidělo ho 556 tisíc diváků (share 13,34 %). Magazín Rub a líc si nenechalo ujít 417 tisíc diváků (share 10,27 %). Celodenní podíl Jedničky u diváků starších 15 let byl 14,53 %.
MINULÝ TÝDEN: O Velikonocích bodovaly pohádky, a nejen na Nově. Barrandov měl půl milionu diváků
Spravedlivě si mezi sebe rozdělily diváky seriály komerčních televizí. Cesty domů na Primě family preferovali především dospělí, Gympl s (r)učením omezeným na Nově pro změnu mladí. Vztahový seriál české komerční dvojky jako jediný překročil milionovou hranici – 1,037 milionu diváků (share 25,09 %). Gympl vidělo na Nově 627 tisíc diváků od 15 do 54 let (share 30,53 %), celkový počet diváků starších 15 let byl 990 tisíc (share 23,73 %). Celodenní podíl Primy family na publiku byl 18,94 %, u obou cílových skupin však zvítězila Nova. Podíl u diváků 15–54 let byl 29,35 %, u lidí starších 15 let 25,26 %. 20% hranici u diváků starších 15 let překročila v prime timu mírně i Prima family.
VÍKENDOVÁ DATA: Máme rádi Česko začalo vítězstvím, Prima family porazila Nevinné lži i SuperStar
Nova bodovala u mladých i sitcomem Helena, který viděl rovný půl milion diváků od 15 do 54 let (share 29,49 %). Mezi dospělými ho preferovalo 793 tisíc diváků (share 23,72 %). Na svých obvyklých číslech zůstaly na Primě family Vylomeniny, které si nenechalo ujít 537 tisíc diváků (share 18,2 %). Dokument Hitlerův Norimberk vidělo na Dvojce 225 tisíc diváků (share 5,41 %). Pro srovnání, Vteřiny před katastrofou měly na Primě Zoom pouhých 85 tisíc diváků (share 2,06 %). Šlo zároveň o nejsledovanější pořad stanice. Diváci ČT 24 preferovali nejvíce Události – 181 tisíc diváků (share 4,97 %), na ČT Sport lákala především fotbalová Gamrinus liga – 111 tisíc diváků (share 3,7 %).
NEPŘEHLÉDNĚTE: Nova začala natáčet „vesnickou“ verzi Ordinace, seriál Doktoři z Počátků
A jak na tom byly sesterské kanály velkých komerčních televizí? Na Nově Cinema lákal diváky nejvíce snímek Konec starých časů. Nenechalo si ho ujít 173 tisíc dospělých (share 4,19 %), přičemž 104 tisíc z nich (share 5,16 %) bylo ve věku od 15 do 54 let. Nad sto tisíc diváků, na rozdíl od Smíchova a Telky, se dostal i Fanda, a to s Kriminálkou Miami – 103 tisíc diváků (share 3,86 %). 36 tisíc z nich (share 2,6 %) bylo ve věku od 15 do 54 let. Výčet včerejší sledovanosti uzavírají tematické stanice FTV Prima. Na Primě Cool byl nejsledovanější v prime timu seriál Grimm – 155 tisíc diváků (share 3,68 %), na Primě love Božské dorty od Markéty – 136 tisíc diváků (share 3,23 %), které jako jediné překročily stotisícovou hranici.
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) | |
---|---|---|---|---|---|
ČT 1 | 14,53 | 13,63 | 10,28 | 9,88 | |
ČT 2 | 4,45 | 4,38 | 4,31 | 3,75 | |
ČT Sport | 1,82 | 1,30 | 2,08 | 1,43 | |
ČT 24 | 5,17 | 3,36 | 2,97 | 2,17 | |
Nova | 25,26 | 29,84 | 29,35 | 33,41 | |
Nova Cinema | 3,54 | 3,40 | 4,59 | 4,01 | |
Fanda | 1,14 | 1,64 | 1,36 | 1,81 | |
Smíchov | 1,05 | 1,08 | 1,92 | 1,89 | |
Telka | 0,71 | 0,66 | 0,67 | 0,49 | |
Prima family | 18,94 | 20,24 | 14,77 | 16,01 | |
Prima Cool | 3,09 | 3,25 | 5,27 | 5,37 | |
Prima love | 1,97 | 1,69 | 2,42 | 2,17 | |
Prima Zoom | 1,76 | 1,26 | 1,89 | 1,22 | |
TV Barrandov | 6,20 | 7,28 | 7,78 | 9,94 | |
Atmedia | 1,66 | 0,97 | 2,40 | 1,14 | |
ostatní TV | 8,72 | 6,03 | 7,92 | 5,33 |
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT Group | 25,97 | 22,67 | 19,65 | 17,22 |
Nova Group | 31,70 | 36,61 | 37,89 | 41,61 |
Prima Group | 25,76 | 26,45 | 24,36 | 24,76 |
Zdroj: ATO-Mediaresearch