Jeden z největších českých e-shopů Mall.cz letos plánuje masivní investice do rozšíření své pobočkové sítě, resp. do sítě svých výdejen. Koncem loňského roku si zákazníci mohli své zboží vyzvednout v deseti pobočkách, přičemž čtyři z nich se nacházely na území Prahy. Poslední novou pobočku přitom Mall.cz otevřel loni na podzim v Českých Budějovicích.
Tím expanze poboček do dalších měsíců na několik měsíců ustala. V červenci ale firma otevřela novou pobočku v Liberci a odstartovala tak další rozšiřování své pobočkové sítě.
Ještě o prázdninách si budou moci zboží objednané z e-shopu vyzvednout osobně také zákazníci ve Zlíně a Ústí nad Labem. Tím ale letošní plány firmy na posílení kamenných poboček nekončí.
Podle generálního ředitele společnosti Marka Lišky chce Mall.cz do konce roku otevřít další pobočku v Brně a posílit pobočkou síť také v hlavním městě.
V hledáčku tak máme kromě zmíněného Zlína a Ústí nad Labem třeba Jihlavu či Hradec Králové. V ideálním případě bychom chtěli na konci roku síť odběrných míst čítající bezmála 20 kamenných prodejen,
prozradil Liška.
Firma tak reaguje na rostoucí oblibu osobních odběrů. Zatímco v roce 2010 si svoji objednávku osobně vyzvedlo 36 % zákazníků, letos už je to více než 50 %,
uvedl Liška.
Mall.cz ale není jediným internetovým prodejcem, který letos výrazně rozšíří svoji pobočkovou síť. Například olomoucká firma T.S.Bohemia, provozující stejnojmenný e-shop s elektronikou, chce letos otevřít tři plnohodnotné pobočky a 20 výdejních míst.
Zdroj: tisková zpráva