Hlavní navigace

Mall.cz testuje prodej nápojů s dopravou zdarma

Jiří Macich ml.

Prodej potravin nebo nápojů po Internetu je stále zajímavé téma. Své k němu nyní říkají také e-shop Mall.cz a společnost Kofola, kteří společně testují prodej nápojů přes Internet. V nabídce Mall.cz je set 48 dvoulitrových lahví nápoje Kofola Original za 1 195 korun s dopravou zdarma a plyšovým dárkem. Polovina plánovaného objemu se prodala již během prvního týdne konání akce – prodalo se 245 balení, tedy 23 520 litrů. Kampaň dále pokračuje (do 28. 2. nebo do vyprodání zásob). 

Prodej potravin nebo nápojů po Internetu je stále zajímavé téma. Své k němu nyní říkají také e-shop Mall.cz a společnost Kofola, kteří společně testují prodej nápojů přes Internet. V nabídce Mall.cz je set 48 dvoulitrových lahví nápoje Kofola Original za 1 195 korun s dopravou zdarma a plyšovým dárkem. Polovina plánovaného objemu se prodala již během prvního týdne konání akce – prodalo se 245 balení, tedy 23 520 litrů. Kampaň dále pokračuje (do 28. 2. nebo do vyprodání zásob). 

S dosavadním průběhem akce jsme velmi spokojeni. Rychlé ubývání skladových zásob naznačuje, že netradiční prodejní kanál a nákup většího množství nápoje nemusí být pro koncového zákazníka bariérou, pokud přináší specifickou výhodu, kterou je v našem případě doprava zdarma a dárek navíc. Díky spolupráci s Mall.cz zjišťujeme, že také v kategorii nápojů může být internet zajímavou součástí marketingového mixu, říká Egle Wehle, brand manažerka Kofoly.

Zdroj: tisková zpráva

Našli jste v článku chybu?