Hlavní navigace

Mall ohlásil výsledky letošního Black Friday

Bohumil Herwig

Ačkoliv nejvytíženějším dnem celé kampaně byl samotný „černý pátek“, v rámci celého týdne slev na druhém místě skončilo pondělí.

Doba čtení: 1 minuta

Jak jste si možná všimli z našich zpráv, televizory a klasická spotřební elektronika byly letos spíše utajovanou než propagovanou součástí Černého pátku. Nebyla tak snadno k nalezení a v případě televizorů se někdy jednalo o vysloveně pár druhů výrobků.

NAPSALI JSME: Týdenní Black Friday je před námi. Co od něj očekávat v televizorech?

Alza dnes spouští Black Friday. Už dříve podobnou akci spustil Euronics

Prodloužený Black Friday, resp. Cyber Monday: většinou nic nebo dnes naposled

Mall.cz nyní ohlásil, že jeho osmidenní kampaň „definitivně zahájila hlavní vánoční nákupy. Během letošní akce distribuční centrum v pražských Jirnech v rámci nepřetržitého dvousměnného provozu odbavilo přes půl milionu kusů zboží (548 012), což je o 80 % více než v loňském roce. Výrazně – o 40 % – také stoupl podíl využívání mobilních platforem k nákupu.“

Jedničkou na Mall.cz se co do prodaných kusů staly hračky (19 %) a malé domácí spotřebiče (13,5 %) následované potřebami pro domácnost. Nejvyšší tržby pak obchod zaznamenal u „velké a malé bílé“ a podíl dosáhl 33,12 %.

Našli jste v článku chybu?