Hlavní navigace

Marek Prokop: firma by měla mít na sociálních sítích lidskou tvář

7. 6. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Podle Marka Prokopa, který zahájil odpolední program konference Firmy v sociálních sítích, přednáškou s názvem Skladník ze šroubárny v éře sociálních médií, by firma na sociálních sítích měla mít lidskou tvář. Je dobré vytáhnout a zveřejnit lidi, kteří se starají o obsah a prezentaci firmy na sociálních sítích a médiích.

Podle Marka Prokopa, který zahájil odpolední program konference Firmy v sociálních sítích, přednáškou s názvem Skladník ze šroubárny v éře sociálních médií, by firma na sociálních sítích měla mít lidskou tvář. Je dobré vytáhnout a zveřejnit lidi, kteří se starají o obsah a prezentaci firmy na sociálních sítích a médiích.

Vtisknout firmě styl je složité, člověku vštěpovat styl není nutné, každý člověk má svůj styl. Zkuste dělat méně strategií, zaměřte se na to, jak pomocí zaměstnanců vytvořit firmě na sociálních médiích jednotný styl. Každý zaměstnanec firmu reprezentuje firmu nejen na sociálních sítích a každá firma by se měla snažit vytvářet takovou firemní kulturu, aby zaměstnanci firmu reprezentovali dobře, uvedl Marek Prokop.

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.