Osobně jsem moc nepochopil jak jsme se dostali k tomu "třetímu kanálu" :-) Ten článek je napsaný hezky jako doplnění toho, co nepochopil Martin Malý v tom předchozím odkazovaném, ale právě v tom je jeho problém. Přijde mi, že pojem marketingu je zde totiž chápán dosti omezeně, někdy až se zbytečnou averzí. Navíc věta "Kdysi měl Internet jeden jediný druh marketingu, zviditelnění vaší firmy, a tím byly bannery." si vyloženě říká o to, aby se člověk zamyslel zda ji autor myslel vážně nebo zda jen testuje čtenáře (jak je to Patricku? :)) - co newslettery? co spotřebitelské soutěže? co ona "černá SEO magie"?
tak omezený pohled je to určitě, "problém" net reklamy je že se dá jednoduše a levně měřit a to u standartních kanálů není tak jednoduché a přesné. Takže efekt být JEN vidět by se v analogicky našel i ve světě mimo internet, ale tam si to marketeri chytře okecají, u te net reklamy se už okecává, když máte v ruce jasná čísla. Prostě reklama se musí vyplatit a tečka, na netu se to proste vykristalizuje dřív a je vykydáno, bez ohledu na všeobecnou diskuzi a možnost přebírat cizí zkušenosti, což tu před 10ti lety ebylo a to taky k neučelné investici do marketingu moc nepřispívá.