Hlavní navigace

Marketingové metody a la mafie

21. 3. 2003
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Marketingové metody u mafie nejspíš studoval Martin Říha ze společnosti PBCOM. Prostřednictvím neoznačené, nevyžádané a obtěžující obchodní nabídky příjemci dopisu sděluje, že pokud už nechce dostávat spam, měl by si nainstalovat jím dodávaný protispamový filtr pro poštovní server. Trochu to připomíná nabídku na poskytnutí ochrany před žháři, kterou tu a tam dostávají obchodníci na lukrativních místech obchodních zón.

Marketingové metody u mafie nejspíš studoval Martin Říha ze společnosti PBCOM. Prostřednictvím neoznačené, nevyžádané a obtěžující obchodní nabídky příjemci dopisu sděluje, že pokud už nechce dostávat spam, měl by si nainstalovat jím dodávaný protispamový filtr pro poštovní server. Trochu to připomíná nabídku na poskytnutí ochrany před žháři, kterou tu a tam dostávají obchodníci na lukrativních místech obchodních zón.

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.