Informace, kterou přinesl v pátek server Mediálne.sk, se ukázala jako pravdivá. Novou generální ředitelkou slovenské televize Markíza se skutečně stala Zuzana Ťapáková, její dosavadní šéfka marketingu. Oficiálně potvrdila tuto skutečnost tamní nejsledovanější stanice včera večer těsně před devatenáctou hodinou. Pod Ťapákovou tak bude spadat i řízení sesterské televize Doma.
K TÉMATU: Markízu by mohla vést šéfka marketingu Zuzana Ťapáková
Na tuto funkci ji předurčilo její několikaleté působení v top managementu TV Markíza a znalost jednotlivých oblastí televizního businessu,
uvedl viceprezident Central European Media Enterprises (CME) a bývalý generální ředitel Novy Petr Dvořák. Je pro mě velkou výzvou řídit televizní procesy s vysoce profesionálním týmem mých kolegů,
řekla ke svému jmenování Ťapáková. Jako své priority označila posilnění pozice Markízy, rozvoj televize Doma a iniciování nových mediálních aktivit.