Dnes o tom informoval server Mediálne.sk. Změna se dotkne nejen programové struktury, ale například také loga televize, z něhož zmizí srdce symbolizující písmeno O.
NEPŘEHLÉDNĚTE: Markíza spustí brzy třetí kanál, tvrdí na blogu bývalá redaktorka deníku SME
Televize má být podle zástupců Markízy pro Mediálne.sk určená nově pro společenské a přátelské lidi, kteří si u televizní obrazovky rádi oddychnou a zarelaxují. Divákům nabízí silné příběhy, emoce, zážitek a zejména vymanění z reality do příjemného přátelského světa. I když oficiální změna přichází od 31. března 2012, televize Doma se jako feel good stanice prezentuje už několik měsíců,
uvedla pro slovenský mediální web ředitelka Centra marketingu Markízy a Doma Martina Hrivnáková.
ČTĚTE TAKÉ: Markíza nakoupila nové kamery. Vlastní pořady bude natáčet v HD
K malinové a broskvové barvě přibudou fialová, tmavě fialová, oranžová, žlutá a tmavěmalinová. Nová staniční grafika přinese trendovejší typografii a bude propojena se systémem Vizrt. Logo bez srdce otevírá možnost výrazněji oslovit širší publikum,
dodala Hrivnáková. Dosavadní motto Doma tě čeká láska
nahradí Doma tě čeká pohoda
. Přeformátování TV Doma přichází jen několik měsíců předtím, než její provozovatel spustí svůj třetí kanál, pravděpodobně s názvem Markíza Action.