Hlavní navigace

Markíza ukázala nové logo kanálu Dajto, rebranding grafiky chystá na pondělí

19. 2. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Inovovaný „hokejový“ rebranding už používá Dajto v souvislosti s olympijskými hrami v Soči. Nejde ovšem o verzi, kterou uvidí diváci na obrazovce od příštího týdne.

Kompletní proměnu grafiky včetně loga chystá na pondělí 24. února tematický kanál Dajto, který provozuje stejně jako Markízu a stanici Doma společnost Markíza Slovakia, slovenská sestra mediální skupiny Nova. Markíza dnes prozatím zaslala redakcím televizních magazínů a programových týdeníků nové logo, které budou součástí grafického rebrandingu televize. Kanál Dajto odstartoval 20. srpna 2012 a nejprve byl považován za „bratra“ českého Fandy. Postupem času byl však doplněn i o některé další pořady, na čemž měl i podíl zánik sesterské stanice Fooor.

BRAND24

Z ARCHIVU: Slovenský Fooor se loučí s diváky, někteří operátoři ho vyřadili předčasně

Rebranding kanálu přichází v pravou chvíli, aby zasáhl co nejvíce diváků. Dajto se totiž spolu s Markízou aktuálně dělí o hokejové duely z letošní olympiády. Jejich atraktivita bohužel v očích slovenské veřejnosti klesla poté, co český tým včera Slováky vyřadil v rozhodujícím duelu, který vítěze poslal do čtvrtfinále a poražené naopak domů. Markíza získala práva na hokejové přenosy exkluzivně, ostatní přenosy pak vysílá veřejnoprávní RTVS. Podobně tomu bylo i v České republice s mediální skupinou Nova, která je ovšem později přenechala výměnou za některé filmy a seriály ČT.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).