Čistky v televizích vlastněných skupinou Central European Media Enterprises (CME) po odchodu jejího prezidenta a superšéfa Novy Adriana Sarbu pokračují. Po generální ředitelce slovenské televize Markíza Zuzaně Ťapákové odchází také ředitel Centra reklamy Matej Ribanský. Informovala o tom vedoucí PR mediální skupiny Tatiana Tóthová. Nový manažer na tuto pozici prozatím nebyl jmenován, dočasně ji bude proto vykonávat samotný generální ředitel Markízy Matthias Settele. Právě ten Ťapákovou v této funkci vystřídal.
NEPŘEHLÉDNĚTE: Pět nejdůležitějších věcí, které bude muset vyřešit nový ředitel televize Nova
Rád bych poděkoval panu Ribanskému za vše, co pro Markízu udělal a přeji mu mnoho úspěchů v jeho další kariéře,
uvedl Matthias Settele a dodal: Televizní stanice skupiny Markíza zůstanou i nadále volbou číslo jedna pro televizní diváky a reklamní klienty. Ještě více se budeme snažit o to, abychom náš program neustále vylepšovali a potvrdili tak úspěch Markízy i v dalších letech,
dodal generální ředitel Markízy. Ribanský je na slovenském mediálním poli zkušeným manažerem. Byl generálním ředitelem stanic Joj a TA3, v minulosti figuroval i ve vlastnické struktuře kanálu musiq1.