Hlavní navigace

Martin Jaroš přechází z Vodafonu do českého T-Mobilu

23. 6. 2010
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Novým ředitelem marketingové komunikace mobilního operátora T-Mobile se k 1. červenci 2010 stává Martin Jaroš, který dosud pracoval pro konkurenční Vodafone, kde působil ještě od dob Oskara. Byl šéfredaktorem zákaznického časopisu ČILICHILI a stál u zrodu kampaně s Petrem Čtvrtníčkem (pro připomenutí viz video na Bomba.cz). V roce 2008 působil Martin Jaroš jako krizový manažer pro oblast marketingové komunikace v tureckém Vodafonu a od konce roku 2008 do současnosti byl odpovědný za značku,…

Novým ředitelem marketingové komunikace mobilního operátora T-Mobile se k 1. červenci 2010 stává Martin Jaroš, který dosud pracoval pro konkurenční Vodafone, kde působil ještě od dob Oskara. Byl šéfredaktorem zákaznického časopisu ČILICHILI a stál u zrodu kampaně s Petrem Čtvrtníčkem (pro připomenutí viz video na Bomba.cz). V roce 2008 působil Martin Jaroš jako krizový manažer pro oblast marketingové komunikace v tureckém Vodafonu a od konce roku 2008 do současnosti byl odpovědný za značku, zákaznické průzkumy a plánování médií v maďarském Vodafonu. (Tisková zpráva)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).